جایگزین مسیر

سیلسن:آژاکس می خواهد از انتقال من به تیمی دیگر جلوگیری کند

by | خرداد , ۳۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-این دروازه بان که به عنوان یک جانشین توسط لوییس ون گال برای داوید دخیا در نظر گرفته شده گفته است که فرانک دی بوئر مانع انتقالش شده است.

کاسپر سیلسن در صحبت هایی اعلام کرده است که آژاکس به تیم هایی که خواهان وی می باشند هشدار داده است که به هیچ وجه وی به فروش نخواهد رسید.

بنا به گفته های سایت گل,سیلسن هلندی به عنوان جدی ترین جایگزین برای داوید دخیا در نظر گرفته شده است دخیایی که به نظر می رسد می خواهد به رئال مادرید منتقل شود.دیگر گزینه منچستر یونایتد نیز هوگو لوریس از تاتنهام می باشد.

سیلسن که قبلا با لوییس ون گال در تیم ملی هلند کار کرده است در ماه دسامبر قرارداد جدیدی به امضا رسانده است و وی معتقد است بعید است که به این زودی ها آزاکس اجازه خروج وی را بدهد و از آژاکس جدا شود.

سیلسن به The Mirror گفت:”رئیس آژاکس بعید است که اجازه خروج من را بدهد و انتقال من به تیم دیگر بسیار دشوار به نظر می رسد.”

“اگر من می خواستم از تیم جدا شوم قراردادم را تا سال 2018 تمدید نمی کردم.قرارداد آخر من در سال 2016 به پایان می رسید و تابستان امسال زمان خوبی برای ترک این تیم داشتم.”

“فرانک دی بوئر زمانی که پیشنهاد هایی برای من دریافت کرد می خواهد پیشنهاد ها را رد کند.”

۰ Comments