جایگزین مسیر

شانس پایین اسمالینگ و سانچز برای بازی در برابر برایتون

by | دی , ۲۸ , ۱۳۹۷

ممکن است کریس اسمالینگ و الکسیس سانچز بازی آتی منچستریونایتد در برابر برایتون را به خاطر مصدومیت از دست بدهند.

کانون هواداران منچستریونایتد – اسمالینگ مدافع انگلیسی شیاطین سرخ آخرین بار در برابر لیورپول که با نتیجه ۳-۱ به نفع لیورپول تمام شد برای یونایتد به بازی رفت. این بازی آخرین بازی تحت هدایت خوزه مورینو بود. سانچز ولی در برابر نیوکاستل و ردینگ برای منچستریونایتد بازی کرد و در بازی آخر دچار مصدومیت شد. 

به گزارش Manchester Evening News اسمالینگ به احتمال زیاد بازی بعدی را از دست داده است ولی هنوز امیدی برای بازی کردن سانچز وجود دارد. اوله گانر سولسشیر پس از پیروزی هفته‌ی گذشته در برابر تاتنهام اعلام کرد که سانچز به تمرینات تیم اضافه شده است. 

در دیدار گذشته‌ی شیاطین سرخ به نظر می‌رسید که بازیکنان یونایتد با یکدیگر هماهنگی خوبی پیدا کرده اند و از این رو احتمال اینکه این دو بازیکن جایی در ترکیب اصلی به زودی کسب کنند پایین است. ویکتور لیندلوف بازی های خوبی را از خودش تحت هدایت اوله نمایش داده و به نظر نمی‌رسد که جایش را به اسمالینگ دهد. جونز و بایی نیز نمایش های قابل قبولی داشته اند. 

از سوی دیگر رشفورد, لینگارد و مارسیال بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته اند و به نظر می‌رسد که همکاری و هماهنگی بین آنها به حد عالی رسیده است و این چیزی است که در زمان هدایت مورینیو دیده نشده بود. بازگشت سانچز به ترکیب اصلی از این رو کمی دشوار به نظر می‌رسد. 

۰ Comments