جایگزین مسیر

شایعات نقل و انتقالات روز های اخیر

by | مهر , ۱۸ , ۱۳۹۱

مسوت اوزیل شایعات مبنی بر انتقالی احتمالی به الدترافورد را تکذیب کرد.هافبک رئال مادرید به گفته برخی قبل از امضا ی قرارداد با غول برنابئو هدف یونایتد بوده و شایعات جدیدی به تازگی در برخی نقاط در مورد آینده این بازیکن به گوش میرسد.اما او در این باره به Bild گفت:”هیچی در مورد این قضیه نمیدانم.کسانی که در رئال بازی میکنند حتی نمیتوانند درباره بقیه چیز ها فکر کنند.دلیلی برای من وجود ندارد که رئال را ترک کنم.”

 

یونایتد برای  اقدامی شکه کننده برای جذب دفاع مرکزی تیم فولهام بردی هانگلند در ماه ژانویه لینک شده است.   Sunday People گمان میکند که سر الکس اماده ارائه پیشنهاد برای این بازیکن نروژی 31 ساله که در گذشته مقابل یونایتد گلزنی کرده و هنوز قرارداد جدیدی در کارون کاتج به امضا نرسانده میباشد.

 

 Mirror عقیده دارد سر الکس برادرش مارتین فرگوسن را برای دیدن بازی هافبک تیم سلتیک،ویکتور وانییما به اسکاتلند فرستاده است.این بازیکن کنیایی جوان در ترکیب این تیم تاثیر بسزایی دارد.

Calciomercato.com معتقد است یونایتد بدقت وضیعت رافائل باستوس را زیر نظر دارد. این بازیکن 27 ساله در ترکیب تیم کلوژ مقابل یونایتد در رقابتهای جام قهرمانان اروپا بازی کرد و سر الکس از او بعنوان تهدیدی قبل از بازی یاد کرده بود.

 استفان ال شاراوی از تیم میلان ایتالیا که گلی زیبا در پیروزی تیمش مقابل تیم زنیت سنت پترزبورگ در رقابتهای جام قهرمانان اروپا بثمر رساند نامش با یونایتد توسط Talksport  لینک شده اما این باشگاه ایتالیایی از قبل  تًاکید کرده که این مهاجم فروشی نمیباشد.

جاشوا کینگ بنا به گفته مدیر برنامه هایش Jim Solbakken علاقه باشگاه نیوکاسل را به خود جلب کرده.مدیر برنامه های این مهاجم سریع به VG گزارش داد “من با نیوکاسل در مورد انتخابهای خط هجومیشان صحبت کرده ام.باشگاه های زیادی هستند که به جاشوا علاقمندند اما او جائیست که باید باشد.او میتوانست در طول تابستان به باشگاه های زیادی ملحق شود اما به منچستر یونایتد اعتماد و اعتقاد دارد.”

۰ Comments