جایگزین مسیر

شاید یونایتد بازی های دوستانه بیشتری انجام دهد

by | اسفند , ۱۵ , ۱۳۹۲

به نقل از میرور, باشگاه منچستریونایتد در صورتی که نتواند به فصل آینده لیگ قهرمانان راه یابد, احتمالا بازی های دوستانه زیادی را انجام دهد که این بازی ها درامد خوبی نیز برای باشگاه در پی خواهند داشت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان دیوید مویز هم اکنون در رده 7 جدول لیگ برتر قرار دارند و برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر لیگ تلاش می کنند.

این احتمال وجود دارد که شیاطین سرخ نتوانند در جمع 4 تیم برتر لیگ قرار بگیرند و جواز راهیابی به فصل آینده لیگ قهرمانان را بدست نیاورند. در این صورت یونایتد باید در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد, اما با توجه به نتیجه ای که شیاطین سرخ در بازی رفت یک شانزدهم نهایی خود با المپیاکوس در یونان کسب کرده اند یعنی شکست 2 بر 0 در خانه حریف, احتمال اینکه آنها بتوانند در لیگ قهرمانان موفق شوند نیز زیاد نمی باشد.

در صورتی که یونایتد نتواند در نهایت جواز حضور در فصل آینده رقابت های اروپایی را کسب کند, با ضرر مالی مواجه خواهد شد و باشگاه برای جبران این ضرر مالی احتمالا بازی های دوستانه ای را در سرتاسر جهان در روزهایی که دیدارهای لیگ قهرمانان برگزار می شود, انجام دهند.

رقیبان یونایتد می تواند باشگاه های آمریکایی باشد, برای مثال تیم جدید دیوید بکهام که از هم اکنون به عنوان یکی از حریف های بالقوه یونایتد از آنها نام برده می شود.

شیاطین سرخ پیشنهاد بازی دوستانه مشابه ای را اخیرا در سفری که به دبی داشتند, رد کردند و همچنین پیشنهادهای مشابه ای نیز که سود هنگفتی برای باشگاه می توانست داشته باشد در سال های گذشته رد کرده اند.

در سال 2008, آنها برای دیداری که در عربستان سعودی انجام دادند, 2 میلیون پوند دریافت کردند, آنها همچنین فصل گذشته دیدار دوستانه ای برابر آ ای کا سولنا سوئد برگزار کردند که هواداران برای تماشای این دیدار دوستانه از نزدیک باید بلیط های 5/99 پوندی بخرند.

چنین حرکتی در انگلستان دنبال نمی شود اما می تواند به یونایتد برای افزایش درامدهای خود در سالی که نمی تواند در اروپا به میدان برود, کمک کند. گفته می شود عدم حضور یونایتد در رقابت های اروپایی احتمالا 25 میلیون پوند ضرر برای این باشگاه داشته باشد.

با داشتن پایگاه هواداری 650 میلیونی در سراسر جهان, این دیدارهای دوستانه به هواداران این فرصت را خواهد داد تا بازیکنان محبوب خود را با پیراهن شیاطین سرخ از نزدیک ببینند و باشگاه منچستریونایتد نیز میزان هواداران خود را بیشتر از گذشته کند.

۰ Comments