جایگزین مسیر

شایعات روز یونایتد؛یونایتد در آستانه ی اعلام خریدهای خود

by | تیر , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش منچستر ایوینینگ نیوز وودوارد توانسته با برخی از اهداف یونایتد توافق نهایی را بدست بیاورد و باید به زودی منتظر خبر رسمی این بازیکنان باشیم.این منبع معتبر مدعی شد انتقال هوملس و دی فری بسیار محتمل شده است و 90 درصد رخ خواهد داد.

وودوارد خیلی سریع از لس انجلس راهی انگلیس شده است  به نظر می آید دلیل ماندن دو روزه اش با تیم دریافت نظر نهایی ون خال بوده است.

این منبع همچنین اعلام کرد یووه برای جذب لوکاکو 30 میلیون یورو پول نیاز دارد و دوست دارد هر چه سریع تر انتقال ویدال نهایی شود تا بتواند همچنان در بازار نقل و انتقالات بازیکن بخرد.

احتمال خرید بلایند نیز به قوت خود باقی است و یونایتد در حال مذاکره برای جذب این بازیکن می باشد.

نکته ی مهم دیگر موضوع دی ماریا است و همچنان یونایتد این ستاره ی رئال مادرید را مد نظر دارد و با توجه به اینکه تیم پاری سن زرمن نمی تواند بازیکن بخرد مگر اینکه به اندازه ی قیمت دی ماریا بازیکن بفروشد یونایتد می تواند مقصد بعدی دی ماریا باشد.

منچسترایونینگ نیوز مدعی شد اگر چه ون خال گفته است سه تا چهار هفته برای شناخت بازیکنان وقت می خواهد اما او لیستش را بعد از امضای قرارداد یعنی قبل از جام جهانی ارائه داده بود و هم اکنون بعد از چندین جلسه ی تمرینی لیستش را کامل کرده و وودوارد هم اکنون به همین دلیل اردوی تیم را ترک کرده است.

 

۰ Comments