جایگزین مسیر

شایعات یونایتد.گوارین,کواردادو,روخو و بلایند

by | مرداد , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

در این پست می خواهیم با آغاز لیگ برتر به داغ ترین و پرسر و صدا ترین شایعات نقل و انتقالات یونایتد در چند روز اخیر بپردازیم.

رسانه های ایتالیایی مدعی شدند یونایتد برای جذب دو ستاره ی کلمبیایی سری آ ابراز علاقه کرده است و در صدد جذب گوارین از اینتر و کواردادو از فیورنتینا می باشد.

گاتزلا دلا اسپورت نوشت یونایتد گوارین را به عنوان گزینه های جانشینی دی ماریا قرار داده است و می خواهد با خرید او تا نیم فصل مشکلی نداشته باشد و در نیم فصل برای جذب بازیکنانی ماند استروتمن اقدام کند.

همچنین این روزنامه کواردادو و دی ماریا را اصلی ترین اهداف ون خال برای خرید وینگر اعلام کرد و مدعی شد ون خال در صدد سوپرایز رقبای خود می باشد و به سه سیستم مختلف در رقابت ها حاضر خواهد شد.

به گفته ی این خبرگزاری ون خال با خرید وینگ های تکنیکی مانند دی ماریا و حضور استعدادهایی مانند یانوزای در صدد استفاده توامان سیستم 3_5_2 و 4_3_3 و3_4_3 می باشد که کار را برای آنالیز یونایتد سخت خواهد کرد.

روزنامه اوجو پرتغال مدعی شد روخو شدیدا دوست دارد راهی اولدترافورد شود و با توجه شرایط احتمالا سران اسپورتینگ لیسبون مجبور به قبول پیشنهاد 24 میلیون یورویی یونایتد شوند.

روزنامه مترو هلند نیز در مورد بلایند ستاره ی آزاکس و تیم ملی هلند نوشت او خواهان جدایی است و باشگاه ازاکس هم مشکلی ندارد و بعید است یونایتد در صورت خواستن او کار سختی برای خریدش داشته باشند.

guarin-499723

۰ Comments