جایگزین مسیر

شایعه ای عجیب:خوزه مورینیو قصد دارد ۱۳ بازیکن را در تابستان پیش رو به فروش بگذارد

by | خرداد , ۱۷ , ۱۳۹۵

شایعه ای عجیب:خوزه مورینیو قصد دارد ۱۳ بازیکن را در تابستان پیش رو به فروش بگذارد

پایگاه هواداران منچستریونایتدلوک شاو , خوان ماتا , آندر هررا و ممفیس دیپای همگی تصور می شود که در تابستان پیش رو بنا به خواسته مربی پرتغالی از باشگاه خارج و به فروش گذاشته شوند.

بنا به گفته های ال کانفیدینشیال , خوزه مورینیو در لیستش ۱۳ بازیکن وجود دارند که احتمال رفتن آنها از باشگاه وجود خواهد داشت.

سرمربی جدید منچستر یونایتد و مدیر اجرایی این تیم یعنی اد وودوارد روز جمعه در مورد نقل و انتقالات فصل ۲۰۱۶/۱۷ به صحبت پرداخته اند و همچنین یک لیست آزاد از سوی خوزه مورینیو منتشر شده است.

خوان ماتا , آندر هررا و ممفیس دیپای در این لیست حضور دارند و این در حالی است که باستین شوان اشتایگر , مروان فلینی , اشلی یانگ , مایکل کریک , مارکوس روخو و سرخیو رومرو نیز در لیست فروش باشگاه قرار دارند.

حتی آینده لوک شاو نیز در اولدترافورد در خطر می باشد و انتظار می رود که مورینیو به دلیل مصدومیت های فصل گذشته وی را به صورت قرضی به یک تیم دیگر واگذار کند و همچنین آینده آنتونیو والنسیا و متئو دارمیان نیز در خطر می باشد.

یک بازیکن وجود دارد که خطر رفتنش وجود ندارد هرچند خوزه مورینیو برای نگه داشتن داوید دخیا و نرفتن وی به رئال مادرید تلاش زیادی خواهد کرد.

۰ Comments