جایگزین مسیر

شخصی که خودش را مدیر برنامه های رودریگز نامیده است

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۳

در خبر جالبی به نظر می رسد شخصی با جا زدن خودش به عنوان مدیر برنامه های خامس رودریگز هدف منچستریونایتد و تاتنهام هاتسپر برای مدتی باعث گمراهی خبرگزاری ها و پخش شدن شایعات مختلفی شده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدیر ورزشی سابق باشگاه موناکو فرانسه, تو کریستین مدعی شده است که شخصی با هدف قرار دادن خامس #رودریگز هدف یونایتد و تاتنهام در تابستان جاری, خود را مدیر برنامه های این بازیکن جا زده است و شایعاتی را پخش کرده است.

پس از عملکرد فوق العاده رودریگز در جام جهانی به همراه کلمبیا, شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه دو باشگاه لیگ برتری با پیشنهادی 50 میلیون پوندی به دنبال جذب این بازیکن هستند.

با این وجود کارلسن از طریق حساب شخصی خود با رد این شایعات عنوان کرده است که تنها اخبار ی که از سوی #خورخه_مندز منتشر شود صحت دارد و این شخص مدیر برنامه های رودریگز می باشد.

کریستین با پیامی طعنه آمیز خطاب به شایعات روزهای اخیر در حساب خود این چنین نوشته است:

آخرین بازی که من بررسی کردم(امروز صبح) خامس رودریگز هنوز با خورخه مندز کار می کرد.

رودریگز هم اکنون بازیکن موناکو است و تا تابستان 2018 با موناکو قرارداد دارد. کارلسن نیز معتقد است رودریگز حداقل یک فصل دیگر در موناکو باقی میماند.

چنین اتفاقاتی برای اولین بار در دنیای فوتبال رخ نداده است. در فصل گذشته سه نفر با مراجعه به دفتر باشگاه بیلبائو خود را نماینده باشگاه #منچستریونایتد برای خرید آندر هررا جا زده بودند.

هدف این افراد از چنین کارهایی جلب توجه رسانه ها و باشگاه هایی است که نام آنها در این مسائل به میان می آید.

اگر یونایتد و تاتنهام قصد دارند برای خرید رودریگز اقدام کنند باید با مندز مذاکره کنند. بدون شک با این اتفاق دیگر مسئولان این دو باشگاه اشتباه نخواهند کرد!

البته مدیر سابق باشگاه موناکو معتقد است که تلاش باشگاه ها برای جذب رودریگز نتیجه نخواهد داشت و این ستاره جوان یک فصل دیگر در فرانسه بازی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما رودریگز در فصل آینده در چه تیمی توپ خواهد زد؟

۰ Comments