جایگزین مسیر

شرکت بولووا, اسپانسر جدید باشگاه

by | مرداد , ۲۳ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد و شرکت بولووا همکاری جهانی خود را به طور رسمی اعلام کردند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم فوتبال منچستریونایتد و شرکت ساعت سازی مشهور جهانی بولووا امروز اعلام کردند که قرارداد همکاری سه ساله ای منعقد کردند و این شرکت اسپانسر وقت نگهدار و همکار جهانی این باشگاه شد.

شرکت بولووا که در سال 1875 در آمریکا تاسیس شده است, یکی از پیشتازان جهانی در عرصه ساعت سازی می باشد. همانند منچستریونایتد, شرکت بولووا, تاریخچه ای باشکوه دارد و در صنعت سات سازی پیشتاز محسوب می شود.

بولووا از سال ها قبل به خاطر کیفیت کار و شجاعت استادکاران خود در عرصه تکنولوژی شهرت جهانی دارد. اولین شرکت ارائه دهنده ساعت های مچی متنوع برای آقایان و خانم ها می باشد, همچنین اولین رادیو ساعت را در سال 1928 اختراع کرده است و اولین کارخانه ارائه دهنده ساعت های الکترونیکی در سال 1931 بوده است.

ساعت های آککورتون بولووا انقلابی در این صنعت بودند, با ارائه اولین ساعت تماما الکترونیکی, تکنولوژی ارائه کردند که دقتی غیرقابل اندازه گیری ارائه می نمود به طوری که این ساعت ها توسط ناسا در تعداد زیادی ماموریت فضایی مورد استفاده قرار گرفت, مانند ماموریت آپولو 11, که اولین سفر برای قدم گذاشتن در ماه بود.

این شرکت که امروز به دلیل سبک ساعت های الماس خود در دنیا پیشتاز می باشد, شرکتی می باشد که به خلاقیت در عرصه تکنولوژی ادامه می دهد با اختراعات اخیر خود همچون بولووا پرسیشیونیست با حرکت کوارتز بسیار پیشرفته و دقیق در ساعت های خود و در بولووا آککورتون کالیبریتور, اولین ساعت تمام اتوماتیک را ارائه کرده است که به مصرف کنندگان آن اجازه می دهد تا به نهایت دقت برسند.

.

Untitled

.

شرکت جهانی بولووا دفاتری در نیویورک, کانادا, چین, هنگ کنگ, ایتالیا, ژاپن, مکزیک, سوویس و انگلستان دارد و همینطور, در 37 کشور توزیع کنند محصولات خود را دارد.

در مقام اسپانسر وقت نگهدار رسمی باشگاه, بولووا از طریق اسکوربورد های باشگاه در الدترافورد, تابلوهای تبلیغاتی ورزشگاه در تمام بازی های خانگی لیگ برتر و به طور روزانه در شیکه رسمی باشگاه تبلیغ می شود. بولووا همچنین ساعت هایی را خواهد ساخت که ملبس به نام هر دو برند منچستریونایتد و بولووا خواهد بود.

همچنین طی این همکاری ساعت های مخصوصی را که استادکاران این شرکت خواهند شاخت در اطراف ورزشگاه الدترافورد نصب خواهد شد و همچنین در رختکن تیم, کمپ تمرینی AON  و دفاتر باشگاه در منچستر,لندن و هنگ کنگ این ساعت ها نصب خواهند شد.

این 35 شرکتی می باشد که اکنون اسپانسر یونایتد شده است و این شرکت جای شرکت هوبلوت را خواهد گرفت که اسپانسر وقت نگهدار باشگاه بود.

مدیر گروه مدیریت منچستریونایتد, ریچارد آرنولد در این باره گفت: از جهات مختلف زیادی, بولووا و منچستر یونایتد ارزش های معمول بسیاری را با هم در اشتراک دارند. هر دو ما در سال هایی دور تاسیس شده ایم, و هر دو ما در عرصه ای که کار می کردیم, رشد کرده ایم و مبدل به پیشتازانی در سطح جهان شده ایم و اولین کسانی بودیم که به اختراعات جدید بسیاری دست یافته ایم. ما مطمئنیم که قابل اطمینان بودن, محبوبیت, استادکاران و در دسترس بودن محصولات شرکت بولووا زمانی که با گستره جهانی و هر روز پیش رونده طرفداران باشگاه ترکیب شود, همکاری موفق حاصل خواهد شد.

رئیس شرکت بولووا گرگوری تام نیز گفت: هر کاری ما انجام می دهیم در شرکت بولووا بر اساس سنتی است که بیش از 138 سال قدمت دارد. نواوری ها و تفکری که از درون شرکت بولووا و منچستریونایتد  عرضه شده است, ویژگی های مشترکی داشته است و شرکت بولووا, همیشه تشنه این بوده است که به طور متداوم در زمینه هایی که کار می کند, بهترین باشد. من معتقدم که به اشتراک گذاری این ارزش های اساسی, فرمولی بی همتا برای همکاری شگفت انگیز بین این دو سازمان را مهیا می کند.

۰ Comments