جایگزین مسیر

شماره ی هفت یونایتد مال چه کسی باشد?

by | مرداد , ۱۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

با قطعی شد خروج دی ماریا از یونایتد مجددا پیراهن مقدس شماره ی هفت شیاطین سرخ بدون صاحب خواهد ماند اگر چه این موضوع به مراتب بهتر از تن کردن این پیراهن توسط بازیکن فرومایه ای همچون دی ماریا می باشد.

قبل از این بازیکن آرژانتینی والنسیا و مایکل اوون برای مدتی این پیراهن را بر تن می کردند.

حال در شبکه های اجتماعی و در جمع هواداران منچستریونایتد بحث بر سر صاحب بعدی این پیراهن می باشد.

میخواهیم به بررسی اظهار نظرات هواداران یونایتد در سرتاسر جهان بپردازیم:

۱)ممفیس دیپای می تواند شایسته باشد.

بیشترین نظرات حوالی ستاره ی جوان تازه به خدمت گرفته ی یونایتد است و هواداران زیادی در سرتاسر جهان معتقدند او می تواند از پس وظایف پوشیدن این پیراهن بربیاید.

در صورت پوشیدن این پیراهن توسط دیپای کاری شبیه کار سرالکس صورت می گیرد که در جوانی این پیراهن را به رونالدو اعطا کرد اما نکته ی مهم اینجاست که سرالکس فرگوسن این کار را فصل اول حضور کریستیانو نکرد.

۲)اندر هررا نشان داده است به باشگاه متعصب است.

اندر هررا که لقب بهترین خرید فصل اول یونایتد را به یدک می کشد از دید برخی از هوادران یونایتد شایسته ی این شماره می باشد.

هررا که فصل گذشته نمایش های بسیار خوبی داشت و از طرفی بارها نشان داده است علاقه ی خاصی به منچستریونایتد دارد به نظر می آید توانسته اعتماد هواداران شیاطین سرخ را جلب کند تا رای به پوشیدن پیراهن هفت یونایتد توسط وی بدهند.

Untitled-design

۳)پدرو هفت جدید،شمشیری دو لبه

عده ای از هواداران شیاطین سرخ مدعی شدند خرید جدید این تیم  یعنی پدرو ستاره ی نیمکت نشین بارسلونا که به زودی اعلام رسمی خواهد شد شایسته ی این پیراهن است اما این کار به مانند یک شمشیر دو لبه است.

از طرفی شاید این موضوع باعث اوج گیری پدرو و نمایش های خوب او در پیراهن یونایتد باشد اما شاید تجربه ی تلخ دی ماریا مجددا تکرار شود و این پیراهن مقدس مورد بی حرمتی قرار گیرد.

۴)گزینه های دیگر که شاید شانس کمتری داشته باشند

به غیر از سه بازیکن بالا که بیشترین صحبت ها در موردشان مطرح بوده است چند بازیکن دیگر نیز نام خود را سر زبان ها انداخته اند.

از طرفی عده ی کمی از هواداران شواینی را برای شمارهدی هفت شیاطین سرخ مناسب می دانند که البته با توجه به سن و سال وی بعید است این اتفاق بیفتد.

از طرفی عده ای ماتا دوست داشتنی را شایسته می دانند تا وارث این پیراهن باشد اما چیزی که مشخص است ماتا به مراتب مناسب تر برای شماره هشت می باشد.

اما گزینه ی جالب در میان هواداران اندرس پریرا محصول آکادمی شیاطین سرخ می باشد که دو فصل است پیشرفت چشمگیری داشته است و توانسته است ون خال را نیز مجذوب خود کند و عده ای از هواداران یونایتد معتقدند او که از مکتب یونایتد است شایسته ترین است اما باید توجه کرد این برزیلی خوش تکنیک تنها ۱۹ سال دارد.

۵)محافظ کاران خواهان خالی بودن این شماره می باشند

عده ای از هواداران یونایتد نیز مدعی هستند که نباید مجددا عجله کرد و بهتر است حداقل ی فصل این پیراهن خالی بماند تا در مورد شایستگی گزینه های پوشیدن این پیراهن به قطعیت رسید.

شاید باید منتظر ماند و دید آیا بازیکنانی نظیر دیپای و پریرا و یا حتی پدرو شایسته ی پوشیدن این پیراهن می باشند.

نظر شما چیست?!

۰ Comments