جایگزین مسیر

شوان اشتایگر:ساندرلند مقابل ما به دنبال عقب نشینی نیست

by | مهر , ۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-باستین شوان اشتایگر انتظار دارد که فردا بعد از ظهر منچستر یونایتد در مقابل ساندرلند آزمون سختی در پیش دارد.

منچستر یونایتد فردا بعد از ظهر در مقابل گربه های سیاه قرار خواهد گرفت این بازی ساعت ۱۵ ( ۱۷:۳۰ ) برگزار خواهد شد.منچستر یونایتد تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و می خواهد در اولدترافورد سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر را کسب کند.

بازیکن آلمانی به MUTV گفت:

ما در جدول رده بنده در جایگاه دوم قرار داریم و به دنبال پیروزی در بازی آینده خود هستیم.ما در برابر ساوتهمتون کارمان را به خوبی انجام دادیم.کسب سه امتیاز در خانه برای ما بسیار مهم می باشد.ساندرلند مشکلاتی دارد اما من معتقد نیستم که آن ها جلو ما عقب نشینی کنند و بازی آسانی در پیش روی ما نیست اما ما به خودمان باور داریم.اگر ما به خوبی بازی کنیم پس یک پاداش خوب در انتظار ما خواهد بود.

پس از اینکه منچستر یونایتد در برابر نیوکاسل به تساوی دست یافت اکنون تنها کمتر از دو امتیاز با صدر فاصله دارد با این حال شوان اشتایگر معتقد است در انگلستان رویارویی با تیم های لیگ برتری بسیار سختر از بوندسلیگا می باشد این بازیکن آلمانی سال ها برای بایرن مونیخ به میدان رفته است.

شماره ۳۱ آلمانی افزود:

ما در خانه مقابل نیوکاسل بازی کردیم و بازی را نیز تحت هدایت ما بود اما در پایان ما به نتیجه تساوی دست یافتیم.برای ما کسب سه امتیاز بسیار مهم می باشد حتی اگر خوب بازی نکنیم.البته ما سعی می کنیم هر دوی این کارها را انجام دهیم هم یک بازی خوب و هم کسب سه امتیاز.

در اینجا یعنی لیگ برتر رویارویی با تیم ها آسان نیست و کمی تفاوت بین لیگ برتر و بوندسلیگا وجود دارد.شما می توانید ببینید سطح لیگ برتر بسیار بالا می باشد.هر تیمی از بازیکنان خوب تشکیل شده است و بازیکنان شاخصی دارند بنابریان شما می توانید تفاوت را مشاهده کنید.

هافبک منچستر یونایتد آماده است یازدهیمن بازی خود را به ثبت برساند همچنین باستین شوان اشتایگر گفته است که از اینکه در تئاتر رویاها بازی می کند لذت می برد.

باستین ادامه داد:

من در یک مرحله در آلمان به هر چیزی که می خواستم رسیدم و افتخاراتی کسب کردم و پس از آن لازم بود که به تیم دیگری منتقل شوم و به اینجا آمدم.من بسیار خوشحال شدم وقتی دیدم از منچستر یونایتد پیشنهاد دارم.من همیشه رویای حضور در اینجا در سر داشتم و اگر می خواستم روزی به لیگ برتر منتقل شوم برای منچستر یونایتد باز می کردم و این فلسفه من بود.من بسیار خوشحالم که در آخرین روز های فوتبالی خود در اینجا حضور دارم.بازی در لیگ برتر بسیار زیبا است و احساس می کنم جو در استادیوم ها در هر زمانی یک حس بزرگی به شما می دهد.من امیدوارم که ما لحظات بزرگی را در پیش رو خواهیم داشت.

۰ Comments