جایگزین مسیر

شواینی اجازه دارد بایرن را ترک کند

by | خرداد , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران 

از المان خبر می رسد سران بایرن و گواردیولا هیچ حساسیتی نسبت به حضور شواینی ندارند و در صورت یک پیشنهاد خوب حاضر به فروش او می باشند.

هم اکنون مشخص شد دلیل تغییر موضع ون خال چه بود و برای چه موضوعی از جذب کروس منتفی شده است.بیلد المان مدعی شد که گواردیو لا راضی به قروش او می باشد و تنها با 10 میلیون پوند او را می توان جذب کرد.

شواینی 29 ساله یکی از بهترین های بایرن در چند سال اخیر بوده است و یکی از بهترین هافبک های کنونی دنیا می باشد.اما خرید تیاگو و تمدید احتمالی با کروس گویا او را به حاشیه برده است و گواردیولا به بازی تیاگو و کروس علاقه بیشتری دارد.به همین دلیل احتمال دارد پپ از فروش او استقبال کند.

بیلد که منبع معتبری است مدعی شد انتقال شواینی به اولدترافورد به سود طرفین می باشد,چرا که یونایتد نیاز به یک هافبک تمام عیار مانند او دارد و از طرفی خود شواینی شاید بتواند با چالش جدیدی رو به رو شود و بهتر کار کند.

شواینی رابطه ی بسیار خوبی با ون خال دارد و حتی بعد از خروج ون خال از بایرن مونیخ همچنان دوستی خوبی با هم دارند و این موضوع باعث امیدواری یونایتد است تا در نهایت یک هافبک تراز اول را به خدمت بگیرد.

ایا شما با خرید شواینی موافقید؟

 

۰ Comments