جایگزین مسیر

شواینی تولدت مبارک!

by | مرداد , ۱۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بدون هیچ خودشیفتگی و ادعای بیجا با قاطعیت تمام میتوان گفت شیک ترین و مدرن ترین هواداران دنیای فوتبال هواداران یونایتد می باشد.

در راستای رفتار حرفه ای بنا داریم به مناسبت تولد خرید جدید باشگاه،باستین شواین اشنایگر نگاه کوتاهی به زندگی وی تا رسیدن به اولدترافورد داشته باشیم.

باستین یک آگوست ۱۹۸۴ در آلمان غربی آن زمان به دنیا آمد و از سنین پایین روی به فوتبال آورد و بین سال های ۹۰ و۹۲ در تیم نونهالان ابرادورف فوتبال را دنبال کرد.

او سپس به مدت شش سال در تیم راسنهیم ۱۸۶۰ به ادامه فعالیت پرداخت و در نهایت سال ۱۹۹۸ مورد توجه بزرگترین باشگاه آلمان یعنی بایرن مونیخ قرار گرفت.

شواینی که امروز ۳۱ ساله شد تا سال ۲۰۰۲ در تیم دوم بایرن توپ زد و سال ۲۰۰۲ بود که توسط هیتسفلد برای اولین بار در لیگ قهرمانان برای تیم اصلی بایرن مونیخ به میدان رفت و توانست یک پاس گل نیز بدهد.

او در آن فصل ۱۴ بار به میدان رفت اما اولین گلش را فصل بعد و در برابر ولفسبورگ به ثمر رساند.او فصل بعد ۲۶ بازی در آلیانز آرنا انجام داد.

شواینی تا پایان قرارداد خود در سال ۲۰۰۸ به مهره ای کلیدی برای مونیخی ها تبدیل شده بود و سرالکس نیز همان زمان برای جذب وی اقدام کرد اما وی قراردادش را تمدید کرد.

او در ۱۲ فصل حضورش در جمع باواریایی ها ۳۴۲ بار به میدان رفت و ۴۵ گل نیز به ثمر رساند.

شواینی همچنین در عرصه های ملی نیز عملکرد خوبی داشته است و با ژرمن ها سه بار در جام جهانی شرکت کرد که دو عنوان سومی و یک قهرمانی را بدست آورده است.اون همچنین یک نایب قهرمانی یورو در کارنامه دارد.او در همه ی رده ها سنی المان بازی کرده است و در تیم اصلی ۱۱۱ بازی انجام داده است و ۲۳ گل ملی دارد.

او در ابتدای حضور خود به عنوان وینگر سمت چپ و حتی مهاجم سایه بازی می کرد اما با آمدن ون خال وی به هافبکی میانی تبدیل شد و عملکرد فوق العاده ای داشت.

حال وی با کارنامه ای درخشان راهی اولدترافورد شده است تا سر و سامانی به میانه ی خط هافبک یونایتد بدهد.

مرد خستگی ناپذیر،اولین تولدت در تئاتر رویاها مبارک!

۰۲۳۰۳f21-78a7-4dab-b83a-0e26c772829f-cb

 

بیانیه:

با سلام خدمت همه ی هواداران بهترین تیم دنیا

لازم دونستم از طرف خودم معذرت خواهی کوتاهی داشته باشم به علت نیامدن پستی به مناسبت تولد یکی از بهترین های یونایتد مایکل کریک دوست داشتنی

th (1)

۰ Comments