جایگزین مسیر

بازی دوستانه ی شیاطین سرخ برابر سوانزی

by | خرداد , ۱۱ , ۱۳۹۲

تیم اصلی منچستریونایتد در تاریخ 13 آگوست در بازی یادبود آلن تیت با سوانزی بازی می کنند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در روز سه شنبه 13 آگوست چند روز مانده به بازی اول یونایتد در فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه لیبرتی برابر سوانزی بازی خواهند کرد.

مدافع مرکزی سوانزی تیت دوران حرفه ای خود را به عنوان بازیکن در یونایتد آغاز کرد و به طور قرضی در رویال آنتورپ بازی کرد قبل از اینکه به سوانزی ملحق شود.

.

.

این بازیکن 30 ساله فصل قبل به طور قرضی در لیدزیونایتد بازی کرد اما باشگاه سوانزی برای سپاسگزاری از خدمات این بازیکن ولزی به باشگاه قصد دارد بازی یادبودی را برابر یونایتد انجام دهد.

تیت به سایت رسمی باشگاه سوانزی گفت: به خاطر برگزرای چنین یادبودی از باشگاه و تیم منچستریونایتد بسیار سپاسگزارم. من قبل از اینکه سر آلکس فرگوسن بازنشسته شود با او صحبت کردم و او درباره چنین رخدادی حمایت خودش را اعلام کرد.

برگشتن به باشگاه منچستر در چند هفته قبل و دیدن چهرهتی آشنا بسیار عالی بود. من هنوز با درن فلتچر در تماس هستم و از درن شنیده ام که هر موقع سرآلکس با درن صحبت می کند از او می پرسد که من در سوانزی چطور هستم.

هنگامی که من به منچستر برمی گشتم تا به عنوان هوادار بازی های آنان را ببینم همیشه سعی می کردم و می خواستم که رئیس را اگه امکانش باشد ببینم.

من به عنوان یک بچه مدرسه ای, شاگرد و بازیکن جوان حرفه ای  دوران خوبی در الدترافورد سپری کردم. سوانزی باشگاه عالی برای من بود و به من کمک کرد تا پیشرفت کنم, اینجا طفداران همیشه با من به خوبی رفتار کردند. من امیدوارم آن مسابقه, شبی بیاد ماندنی شود.

۰ Comments