جایگزین مسیر

شیاطین ســرخ به دنبال خرید اشلـــی کول . . .

by | دی , ۲۰ , ۱۳۹۱

کول هم به لیست خرید یونایتد اضافه شد

روزنامه سان – سرالکس فرگوسن هنوز هم می خواهد که کول را به همراه فرانک لمپارد به الدترافورد بیاورد.دیروز روزنامه سان گزارش داد که چطور سرالکس فرگوسن میخواهد لمپارد را تابستان به الدترافورد بیاورد.کول 32 ساله هم به شدت تحت نظر سرالکس است و هردو بازیکن در انتهای فصل قراردادشان با چلسی به پایان میرسد.

درحال حاضر به لمپارد گفته شده است که او پیشنهادی برای تمدید قرارداد با چلسی دریافت نخواهد کرد در حالی که اشلی کول هم برسر تمدید قراردادش به مدت یک سال با چلسی به توافق نرسیده.

سرالکس فرگوسن تمایل دارد که به هردو بازیکن پیشنهاد قراردادی 12 ماهه را بدهد و در قرارداد آنها بندی وجود داشته باشد که اگر همه چیز خوب پیش رود یک سال دیگر هم به قرارداد آنها اضافه شود.

فرانک لمپارد تمایل بسیاری به این انتقال نشان داده است و اشلی کول درحال فکر کردن به این پیشنهاد است،چراکه از باشگاه پاری سن جرمن هم پیشنهاد دارد.سرالکس در پایان فصل پول اسکولز و حتی گیگگز را هم به دلیل بازنشستگی ممکن است از دست بدهد.

اگر اسکولز و گیگگز در پایان فصل خداحافظی کنند ، سرالکس بار سنگینی از تجربه را در نیمکت تیم از دست میدهد و میخواهد افرادی را جایگزین این دو کند که در بالاترین سطح حضور داشته اند و افتخارات زیادی را تجربه کرده باشند و بتوانند به بازیکنان جوان کمک کنند.

روزنامه سان همچینین مدعی شده که ردینگ خواهان به خدمت گرفتن دنی ولبک به طور قرضی تا انتهای فصل جاری است.سرالکس ظاهرا با این انتقال موافقت خواهد کرد.باشگاه ردینگ امیدوار است که تا پایان هفته این قرارداد را به امضا برساند.گفته میشود در حال حاضر پیشنهاد اولیه باشگاه ردینگ به منچستر مورد استقبال قرار گرفته است.

۰ Comments