جایگزین مسیر

شیاطین سرخ به دنبال انتقال هوشمندانه تایدر

by | مرداد , ۱۲ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

سافیر تایدر هافبک بولونیا احتمال دارد به زودی به منچستر یونایتد بپیوندد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – طبق گفته جرج آتانگا مدیر برنامه های سافیر تایدر، منچستریونایتد به دنبال این هافبک فرانسوی است. وی با روزنامه “کریر د بولونیا” این صحبت ها را انجام داده بود که در وب سایت رسمی شیاطین سرخ بازتاب داشت.

میتوانید مصاحبه وی را از اینجا بخوانید

به نظر میرسد ابزار مالی لازم در اختیار دیوید مویز برای خرید بازیکنی مثل تایدر وجود دارد. او (مویز) در خرید سسک فابرگاس نا موفق بود هرچند بنا به گزارش دیلی میرر آخرین پیشنهاد خود را نیز به بارسلونا ارائه کردند. او همچنین خرید تیاگو را از دست رفته دید.

اگر دیوید مویز نتواند فابرگاس را به الدترافورد بیاورد -پیشنهاد آخر را بارسلونا رد کرد- باید سریعا دست به کار شود.او باید نقاط ضعف تیم را پوشش دهد ؛ زیرا باید از عنوان قهرمانی شیاطین در لیگ برتر دفاع کند.

با این حال سافیر تایدر بهترین هافبک جهان نیست ؛ او هنوز بسیار جوان است و پتانسیل زیادی دارد. در 32 بازی سری آ که انجام داد سه گل زد و دو پاس گل داد. او با کسب تجربه بیشتر خود را بهبود میبخشد ؛ دیوید مویز هوشمندانه وی را زیر نظر دارد.

اگر دیوید مویز تایدر را به الدترافورد بیاورد ؛ این جوان میتواند با شینجی کاگاوا و تام کلورلی به رقابت بپردازد.

ممکن است تایدر از آن چیزی که مویز فکر کند بیشتر بخواهد(مسائل مالی) ولی به ریسک این کار می ارزد او میتواند این هزینه ها را جبران کند.

او به وضوح از حضور در بولونیا ناراحت است این چیزیست که مدیر برنامه های وی میگوید ؛ او میتواند در قهرمان لیگ برتر شکوفا شود.

مویز نیاز به بازیکن دارد و تایدر از باشگاه خود ناراضی است.

به جای اتلاف وقت خود برای خرید فابرگاس ، مویز میتواند با مذاکراتی ساده تایدر را به الدترافورد بیاورد.

آمار سافیر تایدر از whoscored در فصل گذشته.

۰ Comments