جایگزین مسیر

شیاطین سرخ جوان اولین روز جام برتر یونایتد را با موفقیت پشت سر گذاشتند

by | مرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

تیم زیر 15 سال منچستریونایتد در روز نخست جام برتر منچستریونایتد شروع خوبی در این رقابت ها داشت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از باران سیل آسایی که پیش از آغاز بازی شروع شده بود, شیاطین سرخ جوان رودروی حریف هلندی خود قرار گرفتند و در پایان توانستند با یک گل از سد حریف خود بگذرند.

در زمین لغزنده کمپ یونایتد دروازه بان فاینورد, کمپل بارها مانع از گلزنی شیاطین سرخ شد اما واکنش های زیبای این دروازه بان جوان ننتوانست مانع از گلزنی یونایتدی ها بشود و چوکود با شوتی از فاصله نزدیک دروازه فاینورد روتردام را گشود.

یونایتد در این دیدار تمرکز خود را بر روی شوت از راه دور گذاشته بود و چندین بار توسظ گومز برای گلزنس تلاش کرد.

در بازی دوم گروه C شاگردان تامی مارتین در برابر ماملودی سانداونز قرار گرفتند و با گلزنی یار تعویضی شیاطین سرخ, مادوکس با یک گل به برتری رسیدند.

شوت تنر با فاصله نزدیکی از کنار تیرک افقی دروازه تیم میهمان عبور کرد تا این جدی ترین موقعیت شیاطین سرخ در نیمه اول باشد. البته کمپل نیز فرار خوبی از یک سوم دفاع خودی تا محوطه جریمه تیم حریف آغاز کرده بود اما توسط بازیکنان حریف متوقف شد. بازیکنان یونایتد معتقد به پنالتی در این صحنه بودند اما داور نظر دیگری داشت. پس از اینکه شیاطین سرخ نیمه اول را با موقعیت پشت سر گذاشتند, به نظر می رسد در نیمه دوم نیز شرایط به سود یونایتدی ها باشد اما نتیجه این دیدار در آخرین لحظات رقم خورد. ماکلا سانتر زیبایی را برای مادوکس ارسال کرد تا این ستاره جوان دومین پیروزی را در روز آغازین این رقابت ها برای یونایتد ارمعان بیاورد.

۰ Comments