جایگزین مسیر

شیاطین سرخ در تلاش برای حفظ ستاره 19 ساله از غول های اروپایی

by | بهمن , ۶ , ۱۳۹۳

شیاطین سرخ برای نگه داری جوان 19 ساله خود از انتقال احتمالی به پاریسنت جرمن تلاش می کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قرارداد ستاره جوان برزیلی یونایتد در تابستان پیش رو به پایان می رسد ، یونایتد در تلاش است تا بعد از رد شدن پیشنهاد قبلی ، با این ستاره جوان بر سر قراردادی جدید به توافق برسد.

پاریسنت جرمن تنها تیمی نیست که برای جذب وی علاقه مند است بلکه ای سی میلان و آ اس رم نیز دیگر تیم هایی هستند که علاقه خود را برای جذب وی نشان داده اند.

آندرس پریرا از پدر و مادری برزیلی در بلژیک متولد شده است و در پست هافبک تهاجمی بازی می کند.

وی فوتبال حرفه ای را از پی اس وی آیندهون هلند شروع کرد و خیلی زود مورد توجه استعداد یاب های لیورپول ، چلسی و آرسنال قرار گرفت ؛ اگرچه دیدار شخصی با سرالکس فرگوسن او را مجاب کرد تا در 16 سالگی به کارینگتون منتقل شود.

او همچنان عملکرد تاثیر گذار خود را ادامه داد ، تورنومنت میلک کاپ ، لیگ قهرمانان جوانان اروپا ، زیر18 ساله ها و زیر21 ساله های یونایتد ، حضور در تیم زیر20 سال برزیل و در نهایت اولین بازی برای بزرگسالان زیر نظر لوییز فن خال در لیگ کاپ در مقابل میلتون کینز دانز.

آندرس پریرا در اوایل این فصل به رسانه های برزیلی درمورد تمدید قرارداد خود گفت:

“مدیر برنامه های من مسئول همه چیز است ، من از اون درمورد کارهایی که انجام می دهد پرسیدم او هیچ چیز به من نگفت ، تا تمرکز من در زمین بازی حفظ شود.

او می خواهد به من یک فرصت بدهد زیرا من استعداد بالایی دارم، هر وفت وارد باشگاه می شود با او صحبت می کنم ، او همیشه این کار را انجام می دهد.”

پریرا در پیشرفتش شکست خورده است ، یونایتد در تیم اصلی مهره های خوبی در پست او دارد.

شرایطی مشابه با زمان پول پوگبا وجود دارد، اما یونایتد نمی تواند ضمانتی به آندرس و پدرش[هافبک سابق] ارائه کند تا از پیشنهاد دیگر باشگاه ها قابل تامل تر باشد.

چه حدسی می زنید؟ آیا پریرا راه عدنان یانوزای و ویلسون را طی خواهد کرد یا به سرنوشت پوگبا و متس داهلی دچار خواهد شد؟

۰ Comments