جایگزین مسیر

شیرر: رونی می تواند کفش طلای جام جهانی را ببرد

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

آلن شیرر معتقد است اگر روی هاجسون به خوبی از رونی حمایت کند این ستاره باتجربه سه شیرها می تواند آقای گل رقابت های جام جهانی 2014 برزیل شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – آلن شیرر در 63 بازی که در برای سه شیرها انجام داد, توانست 30 گل به ثمر برساند و در یورو 96 نیز با به ثمر رساندن 5 گل در 5 بازی که منجر به صعود انگلستان تا مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد و در پایان این رقابت ها کفش طلای جام ملت های اروپا در سال 1996 را از آن خود کرد.

کشور انگلستان میزبان جام ملت های 1996 اروپا بود و به همین دلیل بدون حضور در مرحله مقدماتی به طور مستقیم راهی مرحله نهایی این رقابت ها شد. تیم ملی تا آغاز این رقابت ها 12 بازی انجام داده بود که شیرر نتوانسته بود حتی یک گل در این دیدارها بزند. او تقریبا به مدت 2 سال نتوانست گلی با پیراهن سه شیرها بزند.

اما کمک های تری ونبلز سرمربی وقت انگلستان باعث شد تا او دوباره فرم ایده ال خود را پیدا کند. اکنون شیرر معتقد است که رونی نیز می تواند به همین شکل به انتقادات از خود در جام جهانی پاسخ دهد.

شیرر در این باره گفت:

سه هفته پیش از یورو 96, تری به من گفت: هر اتفاقی از این لحظه تا بازی اول برابر سوئیس رخ بدهد, تو در آن بازی از ابتدا در ترکیب خواهی بود.

این حرف او که یعنی مربی مرا باور دارد, اعتماد به نفس فوق العاده ای به من داد, اما او این حرف را نیز گفته بود که تو از ابتدا به بازی خواهی رفت, اما اینکه در بازی چه کار خواهی کرد, به خودت بستگی دارد. من فکر می کنم که روی هاجسون چنین حرفی به رونی خواهد زد.

من سعی کردم تا شروع خوبی داشته باشم, من در اولین بازی توانستم گل بزنم و با آقای گلی تورنمنت را تمام کردم – من شکی ندارم که وین می تواند چنین عملکردی به نمایش بگذارد.

شیرر معتقد است که رونی باید در اولین بازی انگلستان در جام جهانی به میدان برود.

او باید در بازی برابر ایتالیا به میدان برود.

اما پس از دیدار همه چیز بستگی به این دارد که آیا او عملکرد خوبی به نمایش می گذارد یا نه, چون ما بازیکنان دیگری نیز اکنون در ترکیب داریم که می توانند لحظات فوق العاده ای خلق کنند.

من فکر نمی کنم وین رونی نمی خواهد که در کتاب رکوردهایی که زده است این مسئله درج شود که او در سه جام جهانی که در آنها حضور داشته, نتوانسته گلی بزند.

او باید چند گل بزند و سعی خود را بکند تا انگلستان موفق شود – من باور دارم که او می تواند از عهده چنین کاری برآید, اما همه چیز به او بستگی دارد تا این مسئله را بتواند ثابت کند.

اگر انگلستان در بازی برابر ایتالیا خوب بازی نکند, مربی حق دارد که بازیکنی را کنار بگذارد.

شیرر معتقد است که رونی می تواند فشاری که توسط رسانه ها و کارشناس ها به او وارد می شود را بیشتر از بازیکنان دیگر تیم ملی همانند دنیل استوریج, آدام للنا و رحیم استرلینگ تحمل کند.

من فکر نمی کنم مردم توجه خیلی زیادی روی او داشته باشند, بازیکنان می توانند این فشارها را تحمل کنند, او بازیکن بزرگی است و این مسئله را در گذشته به همه ثابت کرده است.

فشاری که روی او وجود دارد, مانند دیگر بازیکنان است. او یکی از نام های بزرگ در دنیای فوتبال است, به همین خاطر همه درباره او صحبت می کنند.

ما اکنون در تیم بازیکنان دیگری داریم که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند – استوریج می تواند گل های زیادی بزند, همانطور که در بازی با پرو و در لیورپول نشان داده است.

استرلینگ هم همینطور یا للنا, راس بارکلی, به همین خاطر در تیم بازیکنان دیگری نیز حضور دارند که می توانند نتیجه بازی را رقم بزنند.

من فکر می کنم همه می خواهند شاهد عملکردی مشابه از این بازیکنان با پیراهن سفید انگلستان, همانند آنچه که در تیم های باشگاهی خود نشان داده اند, باشند و این عملکرد را در بزرگترین صحنه دنیای فوتبال به نمایش بگذارند.

تیم ملی انگلستان امیدوار است تا رونی بتواند زوج خوبی با استوریج تشکیل بدهد تا سه شیرها به مراحل بالاتری در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل برسند.

۰ Comments