جایگزین مسیر

شیطانی سرخ در مسابقه ی آقای گزارشگر!

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:
اگر از هوادارانی باشید که شبکه های اجتماعی پارسی زبان هواداران منچستریونایتد را دنبال میکنید حتما با نام محمدرضا رستگار آشنا هستید.
محمدرضا که هم اکنون در مجلات ورزشی ایران صفحات خودش را دارد به تازگی برای شرکت در مسابقه ی اقای گزارشگر اقدام کرده است. سالهاست که گزارشگران به اصطلاح بی طرف صدا و سیما گزارش های نه چندان دلچسبی از بازی های یونایتد ارایه داده اند.
از آن بازی منچستریونایتد-بارسلونا که آقای میرزایی زحمت گزارشگری آن را کشیدند و منچستر را به باد انواع و اقسام نیش کنایه های تمسخر امیز گرفتند تا بازی های اولیه ی همین فصل. هنوز هم به سخره گرفتن لرزش دستان پیرمرد دوست داشتنی الدترافورد توسط آقای میرزایی در خاطرمان هست.. گزارشی که باعث شد تا در همین وبسایت بیانیه ای بر علیه این گزارشگر خوب! کشورمان نوشته شود.
حال فرصت آن رسیده است تا نماینده از بین خودمان را برای گزارش بازی های پرطرفدارترین تیم دنیا انتخاب کنیم . برای اینکه صدای محمدرضا از این پس بازی های مورد علاقتان را گزارش کند عدد 149 را به شماره ی  20000347 ارسال کنید. محمدرضا رستگار در قسمت گزارشگر غایب شرکت کرده است و امسال مانند سال قبل سرنوشت او در دست دیگر گزارشگران نیست و این ما هستیم که با آرای خودمان نشان میدهیم که چه کسی لیاقت گزارش بازی های منچستریونایتد را دارد

۰ Comments