جایگزین مسیر

شینجی کاگاوا در دیداری دوستانه بین ژاپن و کاستاریکا یک گل به ثمر رساند

by | خرداد , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-شینجی کاگاوا بازیکن منچستر یونایتد در بازی دوستانه تیم ملی ژاپن در برابر کاستاریکا یکی از سه گل ژاپن را به ثمر رساند این دیدار برای آماده سازی دو تیم قبل از جام جهانی برگزار شد.

در این بازی گل کاستاریکا روی اشتباه دفاع ژاپن یعنی یاسویکی به ثمر رسید گل کاستاریکا را در این بازی رویز بازیکن فولهام به ثمر رساند اما گل تساوی را هوندا روی پاس اندو به ثمر رساند تا این بازی به تساوی کشیده شود.

کاگاوا در این بازی در دقیقه 80 گل پیروزی بخش ژاپن را به ثمر رساند و بیشتر این بازی در مرکز زمین انجام می شد و گل دوم با زیبایی تمام به ثمر رسید این بازیکن 25 ساله با جا گذاشتن چند بازیکن از مرکز زمین و با یک و دو با هوندا گل را به ثمر رساند و دروازه ناواس را باز کرد.

یویچیرو کاکیتانی به عنوان یار تعویضی به بازی آمد و این بازیکن در ورزشگاه ریموند جیمز گل سوم ژاپن را به ثمر رساند تا ژاپن در این بازی با نتیجه 3-1 برنده این مسابقه شود این بازی در تامپا بی برگزار شد.

بعد از بازی کاگاوا گفت:”من موفق شدم در این بازی گلزنی کنم من از مدافعان تشکر می کنم که مانع از خوردن گل دوم شدند ما از پشت به خوبی خود را می رساندیم و با یک دفاع خوب توانستیم بازی را برنده شویم ما نیاز داشتیم در ابتدای بازی به خوبی دفاع کنیم.

ژاپن قبل از سفر به برزیل باید روز جمعه در دیداری تدارکاتی به مصاف زامبیا برود مردان آلبرتو زاکرونی به همراه ساحل عاج کلمبیا و یونان در گروه C  قرار دارند.

۰ Comments