جایگزین مسیر

صحبت اورا درباره خروج از یونایتد

by | مهر , ۲۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –قرارداد ستاره فرانسوی که تابستان 2014 به پایان می رسد وی اسرار دارد که این نظر با باشگاه است که من در یونایتد بازنسته شوم یا خیر.

.

.

.

.

.

.

.

پاتریس اورا به این اشاره کرده است که تابستان امسال رفتن او غیر ممکن است و در باشگاه یونایتد می ماند.

پاتریس که سال 2006 به یونایتد پیوسته است تابستان امسال قرارداد او به پایان می رسد ولی وی معتقد است همه چیز به خوبی انجام می شود ولی رسانه ها به این نکته اشاره کرده اند که شاید اورا در تابستان آینده به باشگاه سابق خود موناکو بازگردد.

دیوید مویس سرمربی جدید یونایتد که تابستان سخت به دنبال بینز کوئنترائو بوده است ولی در این کار ناکام ماند شاید در تابستان آینده با اتمام قرارداد اورا یکی از این 2 به یونایتد بپیوندند.

وقتی از پاتریس درباره پایان قرارداد او در پایان این فصل ناراحتی یاخیر او در جواب به خبرنگاران گفت خیر این یک قضیه شخصی است و به زودی حل می شود.

او همچنین معتقد است که منچستر یونایتد به دنبال قرارداد من نیست این یک قضیه شخصی است و من تا پایان قراردادم به یونایتد پایبندم و در تیم می مانم و به زودی همه چیز درباره قرارداد جدید مشخص می شود.

و همچنین او توسط فدراسیون فرانسه احضار شده است تا پاسخگو به قضیه نسبت دادن “ولگردها”و”انگل” توسط پاتریس اورا به منتقدان و بیسنته لیزارازو بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه و بایرن مونیخ باشد.

 

 

 

۰ Comments