جایگزین مسیر

صحبت های دانته درباره انتقال به منچستر یونایتد

by | بهمن , ۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانبه نظر می رسد منچستر یونایتد در یک انتقال عجیب در چند روز آینده دانته را به خدمت بگیرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دانته که در فصل قبل بازی های درخشانی را به همراه بایرن مونیخ به نمایش گذاشته است و در این فصل نیز از 16 بازی انجام داده با بایرن در 15 بازی ثابت بوده است ممکن است در یک انتقالی عجیب به یونایتد بپیوندد.

با این حال گزارشات رسیده از برزیل دانته که دو سال از قرارداد خود با بایرن مونیخ مانده است ممکن است به یونایتد منتقل شود و همچنین دانته انتقال به اولدتراوفرد را رد نکرده است.

وقتی از او درباره انتقال به یونایتد پرسیده شد او در جواب گفت هنوز انتقال نهایی نشده است من خوشحال هستم که مورد علاقه یونایتد هستم و همه چیز در پایان ماه مشخص می شود.

به احتمال زیاد منچستر یونایتد در تابستان آینده ریو فردیناند و ویدیچ را از دست می دهند و باید به فکر تقویت در دفاع خود باشند با این حال فیل جونز اسمالینگ و ایوانز در تیم حضور دارند و کار دشواری را در پیش رو دارند و با حضور دانته در دفاع یونایتد قدرت بسیاری را به دست می آورند.

دانته امروز تنها گزینه شایعات نقل و انتقالات یونایتد نبوده است گزارشات رسیده مبنی بر این که یونایتد به فکر جذب ماتا از چلسی نیز می باشد.

چلسی برای ماتا 40 میلیون پوند می خواهد این در حالی است که قبل از درخواست خروج توسط ماتا سرمربی چلسی مورینیو گفته بود ماتا فروشی نیست.

۰ Comments