جایگزین مسیر

صحبتهای فرگوسن درباره گل آگوئرو و نحوه ماندنش در یونایتد!

by | اردیبهشت , ۲۹ , ۱۳۹۵

صحبتهای فرگوسن درباره گل آگوئرو و نحوه ماندنش در یونایتد!

پایگاه هواداران منچستریونایتدمربی اسکاتلندی درباره گل دقایق آخر مهاجم منچستر سیتی بسیار فکر کرده است و همچنین اصرار دارد همین مسئله باعث شد تا فصل بعد نیز در تئاتر رویاها بماند تا به قهرمانی دست پیدا کند.

سرالکس فرگوسن در تازه ترین صحبت خود درباره گل دراماتیک سرخیو آگوئرو که با قهمران شدن منچستر سیتی همراه شد درباره آن اتفاقات حرف هایی به زبان آورده است.

او توضیح داده است:

برای ۳۰ ثانبه ما قهرمان بودیم.من با جان اوشی در تونل حضور داشتم او برای ساندرلند بازی می کرد و او مرا دید و گفت :” رئیس , چه می توانم بگویم؟”من به رختکن رفتم و به بازیکنانم گفتم که در صورت مصاحبه به سیتی تبریک بگویند و قرار بود ما سال آینده قهرمان لیگ برتر باشیم.

یونایتد در فصل بعد قهرمان لیگ شد و با احتلاف ۱۱ امتیازی نسبت به سیتی در جایگاه اول ایستاد و بعد از حضور ۲۶ ساله سرالکس فرگوسن بازنشست شد و البته این اسطوره گفته است که اگر قهرمان نمی شد باز یک فصل دیگر در یونایتد باقی می ماند.او اضافه کرد:

من به کتی گفتم که می خواهم بازنشسته شوم و او گفت “مطمئنی ؟ “.من می دانستم که زمان مناسبی برای این کار بود زیرا برای اولین بار که من گفتم می خواهم بازنشسته شوم او گفت ” نه تو این کار را انجام نخواهی داد ” اگر ما لیگ را برنده نمی شدیم نمی دانم چه کاری انجام می دادم.

۰ Comments