جایگزین مسیر

صحبت های مدیر برنامه اورا درباره آینده این مدافع فرانسوی

by | اردیبهشت , ۱۴ , ۱۳۹۳

مدیر برنامه های مدافع فرانسوی شیاطین سرخ اذعان می کند که موکلش هنوز درباره اینکه فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد, تصمیم نگرفته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – با جدایی نمانیا ویدیچ در پایان فصل و رفتنش به ایتالیا و اتمام یافتن قرارداد ریو فردیناند در تابستان پیش رو, شیاطین سرخ با ترکیبی متفاوت در خط دفاع فصل آینده بازی خواهند کرد.

پاتریس اورا یکی دیگر از بازیکنان باتجربه یونایتد محسوب می شود که قرارداد او پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز آینده اش در یونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

یونایتد در ماه های اخیر بارها با خرید لوک شاو لینک شده است و اکثر روزنامه ها این مدافع جوان انگلیسی را جایگزین اورا در یونایتد می نامند.

مدیر برنامه های اورا نیز درباره وضعیت اورا صحبت هایی انجام دده است و اذعان می کند که این بازیکن هنوز درباره تیم فصل آینده اش تصمیمی نگرفته است.

فدریکو پاستورلو به رادیویی ایتالیایی گفت:

قضیه پاتریس کاملا ساده است.

او درباره اینکه چه کاری در آینده انجام خواهد داد, تصمیم می گیرد.

بدیهی است که او پس از 9 سال حضور در این باشگاه, عاشق منچستریونایتد است, اما بزودی با سران باشگاه ملاقاتی خواهد داشت و گزینه های احتمالی را بررسی خواهد کرد.

یونایتد یکی از مشتریان جدی لوک شاو می باشد, در حالیکه مدافع بوسنیایی شالکه 04 نیز اخیرا اذعان کرده است که پیشنهادی از یونایتد دریافت کرده است.

اگر اورا تصمیم به ماندن در یونایتد بگیرد, با توجه به تلاش شدید باشگاه برای خرید مدافع چپ در بازار نقل و انتقالات, او فصل آینده برای حضور در ترکیب اصلی رقابت سختی با دیگر مدافع ها خواهد داشت.

۰ Comments