جایگزین مسیر

صحبت های مویس درباره بازی امشب

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراندیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد گفت احتمال دارد در بازی امشب در لیگ کاپ تغییراتی در تیم اعمال کند و بازیکنانی که در طول فصل به آنها بازی نرسیده باشد در بازی امشب در مرحله یک چهارم در مقابل استوک سیتی به میدان بروند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس می خواهد در بازی امشب تیم به بازیکنان استراحت بدهد زیرا بازیکنان در این 10 روز به شدت تحت فشار بوده اند و مویس می خواهد بازیکنان دیگری را جانشین آنها کند.

دیوید مویس برای آسیب ندیدن بازیکنان اصلی تیم می خواهد برای بازی امشب به آنها استراحت بدهد اما مویس می گوید هیچ مصدومیتی در بازی 3-0 برابر استون ویلا برای بازیکنان تیم به وجود نیامده است اما او می خواهد بازکنان اصلی را بیرون بگذارد و از بازیکنان جدید استفاده کند.

او در یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه گفت:من اکنون بازیکنان با اعتماد به نفس بسیاری را در تیم دارم و می توانم از تمام آنها در تمام بازی ها استفاده کنم و احتمالا در بازی امشب تیم دچار تغییراتی شود.

اکنون بازی های مهمی در انتظار من می باشد و من می خواهم در این بازی به کسانی بازی بدهم که بتوانند این بازی را برنده شوند اما من فکر می کنم می توانم بعضی از بازیکن های اصلی را به میدان بفرستم.

اما به نظر می رسد اگر به تمام بازیکنانی که در برابر ویلا به میدان رفتند بازی بدهم احتمال مصدومیت آنها است اما من می خوام در این بازی بازیکنان جدیدی را به میدان بفرستم و بازی های آنها در در برابر تیم های بزرگ تماشا کنم.

منچستر یونایتد آخرین باری که به چهار تیم برتر این جام رسیده است به سال 2010 برمیگردد و در حال حاضر مویس به نیمکت یونایتد اضافه شده است و مویس می گوید تمام جامها برای یونایتد مهم می باشد.

مدیران جامهای دیگر را اولویت قرار می دهند اما من به تمام جام ها اهمیت می دهم و من تلاش می کنم که در تمام جامها مدعی باشم و تمام جامها را نیز کسب کنم و برای همه آنها برنامه ریزی می کنم.

استوک سیتی در مرحله قبل برمینگام را شکست داده است همراه مارک هیوز در این فصل در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند اما آنها امید دارند در بازی سختی که در خانه و ورزشگاه براتانیا مقابل یونایتد دارند را با پیروزی پشت سر بگذارند.

مویس گفت:باشگاه استوک مانند باشگاه های دیگر خوب است و من می خواهم اتفاق خوبی را در ورزشگاه خانگی آنها رقم بزنم مارک یک مربی خوب در لیگ برتر می باشد و بازی های خوبی را نیز در مدت حضور خود در استوک به جا گذاشته است.

۰ Comments