جایگزین مسیر

صحبت های هرناندز مبنی بر خروجش از باشگاه

by | آبان , ۱۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –خاویر هرناندز مهاجم منچستر یونایتد در مورد جداییش در توییتر به صحبت پرداخته است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مهاجم منچستر یونایتد در تویتر خود درباره خروج از باشگاه به صحبت پرداخته است و این را در توییتر پس ازپیام قبلی خود مبنی بر خروجش منتشر کرد.

همانطور که دیلی تگراف گزارش داده یود تاتنهام به دنبال هرناندز می باشد و کارلوس ولا نیز اخبر را تایید کرده است.

ولا هم تیمی هرناندز در تیم ملی مکزیک در اظهار نظر تازه خود گفته است هرناندز برای بازی مداوم می خواهد از منچستر یونایتد جدا شود و به تاتنهام در لندن منتقل شود مهاجم منچستر یونایتد درباره این خبر 2.5 میلیون پیام دریافت کرده است.

ولا که این هفته با سوسیداد در لیگ قهرمانان میزبان یونایتد می باشد گفت:من درک نمی کنم بازیکنی شبیه هرناندز چرا در یونایتد به طور مداوم بازی نمی کند او عالی است هر بازیکنی می خواهد به طور مداوم برای تیمش بازی کند حتی خود من.

اگر بازیکنی مثل هرناندز در باشگاهی به طور مداوم بازی نکند به فکر خروج از باشگاه فکر می کند هر بازیکنی دوست دارد در بهترین باشگاه بازی کند اما او می خواهد به طور مداوم بازی کند و تیم های زیادی در انگلستان و اروپا به دنبال این بازیکن می باشند.

Hernandez

مهاجم مکزیکی در بازی شنبه مقابل فولام به عنوان یار جانشین نیز به میدان نیامد ولی 2 مهاجم آماده این روزهای فوتبال وین رونی و ون پرسی در بازی حضور داشتند که توانستند 2 گل نیز به ثمر برسانند و موجب پیروزی 3-1 یونایتد در خانه حریف شدند.

در بازی که در خانه فولام انجام شد هرناندز روی نیمکت بازی را تماشا کرد ولی هرگز به عنوان بازیکن در میدان حضور نداشت.

با وجود بازی کم هرناندز در این فصل او موفق شده است 4 گل برای یونایتد به ثمر برساند و سومین گلزن یونایتد در این فصل به شمار می آید او همچنین در جام اتحادیه نیز حضور داشت که 2 گل نیز به ثمر رساند.

این مهاجم 25 ساله در تابستان گذشته به چند تیم مرتبط بود که این انتقال انجام نشد 2 تیم که مشتری های هرناندز به شمار می آیند تاتنهام و اتلتیکو می باشند که در تابستان پیشنهادهایی به باشگاه برای هرناندز داده بودند.

تاتنهام می خواهد با فروش امانوئل آدبایور و جرمین دفو که پول خوبی از فروش آنها به دست می آورد با پیشنهاد 15 میلیون پوندی هرناندز را به خدمت بگیرند.

۰ Comments