جایگزین مسیر

صحبت های ون خال پس از بازی با رم

by | مرداد , ۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

لوئیس ون خال در مصاحبه ی بعد از بازی خود رضایت کامل خود را از عملکرد تیم اعلام کرد راضی از نتیجه ی 3 بر 2 بود اما از انجام بازی دنور راضی نبود.

منچستریونایتد در اولین بازی خود در جام قهرمانان توانست با دو گل از رونی و یک گل از ماتا به برتری برسد.

ون خال در بین دو نیمه ده تغییر انجام داد و یونایتد هر چه جلو تر رفت عملکردش ضعیف تر شد رم توانست با گلزنی پیانیچ و توتی دو گل را جبران کند.

ون خال یکی از کسانی بود که به برگزاری بازی در دنور ان هم در درجه ی حرارت بالای ساعت 2 ظهر اعتراض داشت و شرایط جوی را بی تاثیر به ضعف پایانی یونایتد ندانست.

مرد 62 ساله ی هلندی در این باره گفت:

“من خوشحالم که توانستیم برنده شویم اما این عملکرد را من نمی خواهم و باید بهتر شویم.54 هزار نفر برای دیدن ما آمده بودند و ما باید بهتر از این ها کار کنیم.

ما در این آب و هوای گرم بازی داشتیم و من هم انتظار نداشتم تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم چرا که در این شرایط فوتبال بازی کردن کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است.

من زمانی که در جام جهانی 94 به اینجا آمدم گفتم که در این جا شرایط بازی کردن در ظهر نیست و این کار غیر عاقلانه است.آمریکا شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات دارد اما برای فوتبال بازی کردن باید زمان مناسب تری را در نظر گرفت.

وقتی شما با سه گل جلو هستید تنها باید یک کار انجام بدید و آن هم حفظ توپ در میانه ی زمین و ناکام گذاشتن حریف برای حمله است اما من فکر می کنم انجام این کار در این هوا کار بسیار سختی بوده است.

ما حفظ توپ نکردیم و به رم خودمان اجازه دادیم تا جلوتر بیاید و دو گل به ثمر برساند.”

ون خال همچنین از گل رونی و ماتا به وجد آمده بود و بسیار خوشحال بود و همچنین به ستاسش گل زیبای پیانیچ پرداخت اما او در مورد ضربه ی پنالتی معتقد بود پنالتی نبوده است.او گفت:

“ما پاس های اشتباه زیادی داشتیم اما سه گل فوق العاده دیدیم.

گل رونی عالی بود و از آن فوق العاده تر پاس رونی به ماتا بود که ماتا علی رغم گرما و رطوبت هوا توانست بهترین تصمیم را بگیرد و در لحظه ی مناسب به توپ ضربه بزند.

گل اول رم نیز فوق العاده زیبا بود اما ضربه ی پنالتی اصلا مستحق اعلام پنالتی نبود.شما نمی توانید هنگامی که یک توپ از دو متری به بازو خورده است را پنالتی بگیرید و اشتباه بود.”

۰ Comments