جایگزین مسیر

هلند و فن خال ؛ یک قدم تا فینال

by | تیر , ۱۵ , ۱۳۹۳

تیم ملی فوتبال هلند، به سرمربیگری لوئیز فن خال، با حذف کاستاریکا به مرحله نیمه نهایی جام جهانی رسید.

پایگاه هوداران منچستریونایتد در ایران – در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، تیم هلند موفق شد در ضربات پنالتی بر تیم سخت کوش کاستاریکا غلبه کند ویک قدم دیگر به فینال نزدیک شود. در جریان این مسابقه که 120 دقیقه به طول انجامید، تیم هلند موقعیت های بسیاری روی دروازه کاستاریکا ایجاد کرد . اما درخشش دروازه بان این تیم -که در پایان بازی بعنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد- و مدافعان و البته تیرک دروازه، مانع از فروپاشی دروازه این تیم شدند. 

netherlands 3

البته تیم کاستاریکا هم چشم به ضد حملات بسته بود و در دقایق پایانی هم  میتوانست به گل برسد که حرکت زیبای سیلیسن، دروازه بان تیم ملی هلند، مانع از باز شدن دروازه تیم هلند شد.

اما شاید نقطه عطف این مسابقه ، تعویض طلایی فن خال، در دقیقه 120 باشد ! هنگامی که تیم کرول ، دروازه بان دوم تیم هلند، که در طول پنج بازی گذشته حتی یک دقیقه هم بازی نکرده بود، به جای سیلیسن به بازی آمد تا در ضربات پنالتی، با مهار دو پنالتی، سهم بسزایی در صعود تیم ملی کشورش داشته باشد. در این ضربات ، رابین ون پرسی، کاپیتان تیم هلند و مهاجم شیاطین سرخ هم ضربه خودش را به زیبایی به گل تبدیل کرد.

netherlands 2

holland rvp

بدین ترتیب، تیم ملی هلند برای رسیدن به فینال این مسابقات، باید خود را برای بازی مقابل آرژانتینی آماده کند که در این مرحله به سختی از سد بلژیک گذشت. این بازی 30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه برگزار خواهد شد . در دیگر بازی این مرحله نیز دو تیم آلمان و برزیل به مصاف هم خواهند رفت.

۰ Comments