جایگزین مسیر

ضربه ی آخر ویدیچ به لیورپول

by | اردیبهشت , ۲۴ , ۱۳۹۳

نمانیا ویدیچ می گوید که اگر او الان هم می توانست بین منچستریونایتد و لیورپول یک تیم را انتخاب کند، شیاطین سرخ را برمی گزید.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رقبای قدیمی، منچستریونایتد و لیورپول در این فصل اوضاع متفاوتی داشتند. شیاطین سرخ در انحطاط به سر بردند، لیورپول توانست در کورس قهرمانی رقابت کند.

یونایتد فصل فاجعه باری را تحمل کرد که در آن به جز جام خیریه به هیچ چیزی نرسید. منچستر لیگ برتر را در رتبه ی هفتم، جام حذفی را در دور سوم، لیگ کاپ را در نیمه نهایی و لیگ فهرمانان را در یک چهارم پایانی به اتمام رساند…

در طرف دیگر لیورپول  فصل را با جاه طلبی برای قرار گرفتن در بین چهار تیم نخست شروع کرد و تا روز آخر شانس قهرمانی هم داشت. آن ها حالا شاید بتوانند بازیکنانی با کلاس جهانی به خدمت بگیرند.

اما یک فوتبالیست وجود دارد که آن ها قادر به جذبش نخواهند بود و او نمانیا ویدیچ است. این مدافع صرب در تابستان یونایتد را ترک می کند و به اینتر خواهد پیوست.

مدافع 32 ساله که با یونایتد 5 بار در لیگ برتر و یک بار در لیگ قهرمانان فاتح بوده می گوید که اگر هنوز بین دو باشگاه حق انتخاب بین دو باشگاه را داشت او قطعاً به یونایتد می رفت، نه لیورپول.

وقتی بی بی سی اسپرت از او سوأل کرد که حتی هنوز هم دوست داری به جای لیورپول به شیاطین سرخ بپیوندی گفت : ” یقیناً  ” 

۰ Comments