جایگزین مسیر

ضیافت شام بازیکنان یونایتد در شب جام باشگاه ها

by | شهریور , ۲۷ , ۱۳۹۳

منچستریونایتد نتوانست به جام باشگاه های اروپا راه یابد و در شبی که آرسنال و لیورپول در این سری مسابقات شب های سختی را پشت سر گذاشتند بازیکنان یونایتد در گردهمایی در یک رستوران در شهر منچستر مشغول خوش گذرانی بودند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران: دیلی میل گزارش داده است که ستاره های تیم چه بازیکنان قدیمی و چه بازیکنان جدید در این رستوران حضور داشتند. وین رونی به همراه همسرش کالین,جانی اوانز و آندرس لیندگارد نیز با خودشان همراهانی داشتند.

بازیکنان اسپانیایی منچستریونایتد به نظر با یکدیکر بسیار صمیمی شده اند و با یکدیگر رابطه ی دوستانه ی خوبی برقرار کرده اند. عکس زیر توسط داوید دخیا بر روی شبکه ی اجتماعی توییتر منتشر شده  حاکی از این امر است.

مارکوس روخو خرید جدید منچستریونایتد نیز عکسی از خودش در کنار وین رونی کاپیتان شیاطین سرخ را در اینستاگرام خودش قرارداده است.

file (1)

رادامل فالکایو و همچنین دالی بلیند نیز در این مراسم حضور داشتند. آنخل دی ماریا که بعد از انتقال ۵۹.۷ میلیون پوندی خودش به یونایتد در هتل پنج ستاره ی لاوری اقامت دارد همراه با آنتونیو والنسیا و رافایل در پایان شب راهی هتل خودش شد.

اندرسون و لوک شاو نیز همراه با جوان خوش آتیه ی یونایتد آندرس پریرا نیز در این ضیافت دیگر بازیکنان را همراهی کردند

۰ Comments