جایگزین مسیر

عدنان:هر کاری برای باشگاه انجام می دهم

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۲

عدنان در گفت و گو با ام یو تی وی اذعان می کند که به خاطر بازی کردنش شوکه شده و می خواهد از حامیانش تشکر کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از اولین بازی در الدترافورد, عدنان یانوزای تشنه بیشتر بازی کردن است و تاکید می کند که اگر به او فرصت بازی برسد, هر کاری برای باشگاه انجام می دهد.

یانوزای در اولین بازی خود در لیگ برتر در پیروزی 2 بر 0 یونایتد برابر کریستال پالاس به جای اشلی یانگ در دقیقه 67 مسابقه به میدان رفت. این بازیکن بااستعداد برای اولین بار در بازی جام اتحادیه برابر ویگان برای منچستریونایتد به میدان رفته بود.

اکنون این بازیکن 18 ساله امید دارد که بزودی دوباره به میدان رود و نمایشی همانند عملکرد چشمگیری که در بازی با عقاب ها داشته, به نمایش بگذارد.

عدنان به تلویزیون باشگاه گفت: این احساس فوق العاده ای بود , من شوکه شدم چون ۲۵ دقیقه بازی کردم و این اولین بازی من بود.
“فکر می کنم که کار های خوبی انجام دادم اما باید به کارم در زمین فوتبال ادامه بدهم. به خوبی از من استقبال شد. وقتی که به زمین امدم آن ها(طرفداران) به من قدرت بیشتری دادند و من خیلی خوشحال هستم. من دوست داشتم که به گل برسم اما تلاشم را کردم تا بهترین کار را برای تیم انجام بدهم و گل سازی کنم.”

عدنان به دلیل حضور در لیگ جوانان اروپا بازی سه شنبه مقابل لورکوزن و دربی شهر منچستر را از دست خواهد داد اما می تواند در جام خیریه , جایی که یونایتد مقابل لیورپول قرار خواهد گرفت به میدان برود.

دیوید مویز بازی بسیار خوب عدنان را مورد ستایش قرار می دهد: من حس می کنم یانوزای خارق العاده بود.

“من در رختکن او را مورد ستایش قرار دادم. شروع او به عنوان یک بازیکن ۱۸ ساله فوق العاده بود. ما خوشحالیم که او را داریم.”

زمانی که از عدنان سوال شد آیا می خواهد این فصل بازی های بیشتری در تیم اصلی انجام دهد , او چنین پاسخ داد:
بله , البته , من می خوام بازی های بیشتری انجام بدهم و امیدوارم شانس دیگری برای بازی کردن بدست بیارم و اگر این اتفاق افتاد من همه چیزم را وقف باشگاه خواهم کرد.

۰ Comments