جایگزین مسیر

عدنان برای جایگاه خود در ترکیب خواهد جنگید

by | مرداد , ۲ , ۱۳۹۲

ستاره ی جوان منچستر یونایتد ، عدنان جانیوزاج ، میگوید ترجیح می دهد در منچستر یونایتد بماند و برای جایگاه خود بجنگد تا اینکه به تیم دیگری قرض داده شود.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – این وینگر 18 ساله ی بلژیکی هنوز در یک بازی رسمی نتوانسته است برای تیم بزرگسالان منچستر یونایتد به میدان برود ولی در اخرین دیدار این تیم در برابر وست برومویچ بر روی نیمکت نشسته بود.
عدنان توسط سرمربی جدید شیاطین سرخ ،دیوید مویس ، برای همراهی این تیم در تور پیش فصل انتخاب شد و توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.
“هدف من در فصل جدید این است که نهایت تلاش خود را بکنم و بتوانم در چند بازی برای تیم به میدان بروم.”
“من هنوز با مربی در این مورد صحبت نکرده ام ولی من ترجیح میدم که این کار را انجام دهم تا اینکه قرضی به تیم دیگری بروم.”
“این چیزی است که من به خاطر ان به اینجا امده ام. هر کسی میخواهد که روزی برای منچستر یونایتد بازی کند.”
بازیکن سابق تیم اندرلخت که اکنون به طور اختصاصی بازیکن کهنه کار منچستر یونایتد ، رایان گیگز ، را مربی خود می بیند در مورد شرایط خود در منچستر میگوید:
” در ماه های ابتدایی که به اینجا آمدم شرایط برایم بسیار سخت بود. ولی به تدریج انگلیسی من بهتر شد و من توانستم با دیگران صحبت کنم و با انها ارتباط بر قرار کنم”
“اکنون من اعتماد به نفس لازم را دارم و از اینکه در کنار بازیکنان دیگر هستم و به طور ویژه زیر نظر رایان گیگز کار میکنم خوشحال هستم. هر وقت من مشکلی داشه باشم و بخواهم چیزی بپرسم پیش رایان میروم. او خیلی به من کمک می کند.”

۰ Comments