جایگزین مسیر

عدنان قراردادی جدید با منچستر امضا خواهد کرد

by | خرداد , ۸ , ۱۳۹۲

مدیر برنامه های هافبک منچستریونایتد عدنان یانوزای اظهار کرد که موکلش قرارداد جدید بلند مدتی را با قهرمان لیگ برتر انگلستان امضا خواهد کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بر طبق گزارشات, بارسلونا تمایل خود را برای شکار این بازیکن جوان نشان داده بود, اما دیرک دوریسه ادعا کرد که این بازیکن بلژیکی قرارداد جدیدی با یونایتد امضا خواهد کرد.

دوریسه با انتشار بیانیه ای گفت: ما می دانیم که عدنان را باشگاه های زیادی می خواهند اما موکل من بهترین بازیکن تیم ذخیره های باشگاه انتخاب شده است و یکی از بازیکنان ستاره برخی رقابت های بزرگ جوانان است.

.

.

جای تعجب ندارد که تیم های دیگر به او علاقه مند شده اند. سرآلکس فرگوسن چند هفته قبل به عدنان گفت که او می تواند در سه پست مختلف در میانه میدان بازی کند. باشگاه یونایتد بر روی نقاط ضعف عدنان به سختی کار کرده اند تا آنها را رفع کنند.

ما در طول این ماه درباره قرارداد جدید مذاکره خواهیم کرد.(قرارداد فعلی عدنان در سال 2014 به پایان می رسد). بازنشستگی سرآلکس فرگوسن مذاکرات را به تعویق انداخت, اما اگر همه چیز به خوبی پیش برود, عدنان چند سال دیگری نیز در الدترافورد خواهد ماند. باشگاه برای پاداش به او شماره ای در ترکیب تیم اصلی داد و او یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم اول یونایتد در فصل آینده خواهد بود.

لازم به ذکر هست که عدنان یانوزای به عنوان یکی از بهترین استعدادهای جوان در جهان فوتبال شناخته می شود.

.

۰ Comments