جایگزین مسیر

عدنان می تواند باعث پیروزی یونایتد در برابر آرسنال باشد

by | آبان , ۱۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران عدنان یانوزای می خواهد با ارائه یک بازی خوب برابر آرسنال باعث پیروزی یونایتد در این بازی شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آرسنال می خواهد نتایج خوخ خود را در این فصل تکرار کند و آنها می خواهند بعد از چند سال یونایتد را در اولترافورد شکست دهند.

آیا عدنان می تواند این فرم خوب خود را در برابر آرسنال تکرار کند.

در فصل گذشته منچستر یونایتد با شکست آرسنال نشان داد که عملکردشان خیلی با هم متفاوت و منچستر تیمی بهتر از آرسنال بوده است.

اما الان با بازنشسته شدن مربی افسانه ای منچستر یونایتد سرالکس فرگوسن یونایتدها شرایط خوبی در جدول ندارند و آرسنال نیز تحولات بسیاری را در تیم خود دیده است و آنها با خرید مسوت اوزیل توانسته اند نتایج بسیار خوبی کسب کنند و اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند.

اما دیوید مویس می داند که بازی در اولترافورد برگزار می شود و این می تواند برای یونایتد بسیار خوب باشد آنها بازیکن خوبی در اختیار دارند عدنان یانوزای که می تواند با حرکات نمایش خود بازی را به سود یونایتد تغییر دهد و بازیکنی ناشناخته برای طرفداران و بازیکنان آرسنال به حساب می آید ولی او می تواند با بازی فوق العاده خود همه چیز را تغییر دهد.

انتظار می رود باکاری سانیا در این بازی کار بسیار سختی برابر عدنان دارد و سانیا می گوید بازی های او را با دقت دیده ام و می دانم که کار سختی در بازی برابر عدنان یانوزای خواهم داشت.

سانیا می گوید در بازی بسیار کار دشواری برای مقابله با عدنان در رفت و برگشت ها دارد و تلاش می کند که با تمام وجود از این بازیکن بلژیکی یونایتد مراقبت کنم.او در برابر یونایتد که سال پیش در امارات برگزار شد باعث شد که یک پنالتی برای یونایتد گرفته شود و رابین ون پرسی بازیکن سابق آرسنال آن توپ را به گل تبدیل کرد.

من در برابر یانوزای 90 دقیقه تلاش می کنم تا نگذارم که او هر کاری بخواهد در زمین انجام دهد.

عدنان به غیر از سانیا یک مانع دیگر در این بازی دارد که دفاع وسط آرسنال می باشد مرتساکر که در این فصل بسیار خوب بازی کرده است.

این ستاره آلمانی در فرم خوبی قرار دارد ولی با تکنیک و سرعتی که عدنان یانوزای دارد در بازی یکشنبه مرتساکر کار بسیار دشواری را برای مقابله با عدنان دارد.

با وجود جوانی و عدم شهرت عدنان این بازیکن می تواند یک بازی خوب و منطقی را برابر آرسنال انجام دهد و روز بسیار سختی را برای مدافعان آرسنال به وجود بیاورد.

او در برابر فولام که هفته گذشته انجام شد بازی بسیار خوبی انجام داد و کار را برای مدافعان فولام بسیار سخت کرده بود.او می تواند این عملکرد را نیز در برابر آرسنال تکرار کند.

آرسنال به جز عدنان مشکلی دیگری نیز دارند و آن هم حضور 2 ستاره فوتبال اروپا وین رونی و رابین ون پرسی که در بهترین فرم خود قرار دارند و این نیز کار را برای آرسنال سخت می کند.عدنان تا حدودی می تواند مدافعان حریف را خسته کند تا این مهاجم به خوبی از فرصت ها استفاده کنند.

آرسن ونگر در بازی یکشنبه برابر یونایتد می داند که یانوزای بسیار می تواند برای آرسنال خطر به وجود بیاورد و او به مدافعان خود این مساله را گفته است که او بازیکن خوب و خطرناک است و باید مرافب او بود.

۰ Comments