جایگزین مسیر

عدنان وارث گیگزی؟

by | خرداد , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش منابع انگلیسی از هم اکنون در مورد جانشین گیگز در باشگاه یونایتد بحث است.دیلی استار و گاردین اعلام کردند گیگزی خودش می خواهد پیراهین شماره 11 ارزشمندش را به جوان با استعداد یونایتد بدهد.

عدنان یانوزای 19 ساله فصل فوق العاده ای داشت و توانست خود را در تیم اصلی به اثبات برساند.او با نمایش های خوبش خود را به جام جهانی هم رساند و احتمال زیاد او را در برزیل تماشا خواهیم کرد.

درست همزمان با شکوفای عدنان چپ پا یکی از بهترین چپ پاهای تاریخ از دنیای فوتبال خدحافظی کرد.در مورد رایان گیگز افسانه ای بهتر است صحبتی نکنید چرا که به قول بابی چارلتون با وصف رایان نشان می دهید که چیزی از فوتبال نمی دانید!!

رایان گیگز بعد از 963 بازی و کسب ده ها افتخار فردی و تیمی در سن 41 سالگی فوتبال را کنار گذاشت.اما سوال اصلی در مورد وارث پیراهن اوست.از این پس هر کس که پیراهن شماره 11 یونایتد را بپوشد باید فشار زیادی را تحمل کند چرا که هواداران از او به مانند گیگز انتظار دارند.هواداران شیاطین سرخ 22 سال است که در حال تماشای شماره 11 ای می باشند که می درخشد.

گویا با بررسی هایی که انجام شده است و مشورت با خود گیگز قرار است این پیراهن به عدنان یانوزای جوان برسد.

گاردین معتقد است شاید این پیراهن برای عدنان بسیار خوب باشد و نیروی محرکه ای باشد تا از همیشه بهتر کار کند و یا شایدم عدنان نتواند فشار روی خود را تحمل کند و نتواند توانایی های خود را ارائه دهد.

به نظر شما عدنان می تواند وارث شایسته ای برای ستاره ولزی یونایتد باشد؟

۰ Comments