جایگزین مسیر

عدنان یانوزای بازیکن برتر ماه اکتبر شد

by | آبان , ۱۶ , ۱۳۹۲

به انتخاب کاربران سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد و حساب تویتر باشگاه, عدنان یانوزای به عنوان برترین بازیکن ماه اکتبر انتخاب شد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافبک 18 ساله با کسب 42 درصد آرای کاربران با غلبه بر برترین بازیکن ماه سپتامبر, وین رونی که تنها 34 درصد آرا را توانست از آن خود کند, برترین بازیکن ماه اکتبر باشگاه شود. دیوید دخیا نیز با کسب 24 درصد آرا به مقام سوم رسید. این جایزه, ماه پرفروغ عدنان یانوزای را کامل کرد. عدنان در ماه گذشته دو گل در بازی برابر ساندرلند به ثمر رساند, قرارداد جدیدی با باشگاه به امضا رساند و اولین بازی خود در رقابت های اروپایی را در برابر سوسیداد در خانه انجام داد.

.

.

پس از دریافت این جایزه در روز چهارشنبه, یانوزای از هواداران به خاطر حمایتشان در فصل جاری تشکر کرد.

“من واقعا خوشحالم که این جایزه را برده ام, به خصوص به خاطر اینکه این جایزه با رای هواداران به من داده شد, هوادارانی که بسیار از من حمایت کرده اند. بنابراین به خاطر دادن رای به من از شما متشکرم.”

“این مسئله که شما به خاطر عملکردتان در زمین بازی شناخته می شوید, اتفاق خوبی است اما من فکر می کنم که در مقام یک بازیکن باید سخت کار کنم و به روند پیشرفتم ادامه دهم. هر زمانی که بازی کنم, تلاش خودم را خواهم کرد تا سهم خودم را در تیم ایفا کنم و امیدوارم سهم خودم را در یک فصلی موفق ایفا کنم.

به عنوان بخشی از جایزه بازیکن برتر ماه, باشگاه 500 پوند به خیریه ای اهدا خواهد کرد که عدنان انتخاب کرده است. برنده ماه گذشته, وین رونی, این مبلغ را به خیریه کمک به کودکان در ترافورد اهدا کرد.

.

۰ Comments