جایگزین مسیر

عدنان یانوزی می تواند شماره 7 را به ارث ببرد

by | مهر , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –هافبک تهاجمی منچستر یونایتد عدنان یانوزی آینده ای درخشان در انتظار اوست و می تواند جا پای بزرگان یونایتد بگذارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

عدنان یانوزی 2 سال پیش که تنها 16 سال سن داشت با مبلغ 297000 هزار پوند به شیاطین سرخ پیوست و حال به بازیکن کلیدی برای یونایتد تبدیل شده است.

بال جناح راست یونایتد عدنان پس از بازی های درخشان در 2 بازی اخیر برای یونایتد چشم جهان را به سوی خود خیره کرده است او قبل از بازی با ساندرلند بسیار ناامید بود ولی مویس او را برای بازی ساندرلند از ابتدا به او میدان داد و او با نمایش خیره کننده جواب مزدهای مویس را داد واین بازی خوب منجر به یک گل زیبا از عدنان بود با پاس پاتریس اورا که این گل با پایه ریزی مایکل کریک انجام شد و او یک گل زیبای دیگر نیز به ثمر رساند که منجر به پیروزی 2-1 یونایتد شد.

او با تکنیک و سرعتی که دارد نشان می دهد که به زودی در ورزشگاه های جهان می تواند به خوبی برای یونایتد بازی کند و یونایتد را به موفقیت های زیادی برساند.

او در بهترین زمانها بهترین تصمیم را می گیرد و در زمین بهترین نمایش را به خود اختصاص می دهد و از یک توپ از دست رفته یک موقعیت خوب خلق می کند.

او اینطور می گوید که در برابر ساوتهمتون کاری به نمره خود ندارد مهم نتیجه بازی بود که مرا نا امید کرد ولی قول میدهم که در بازی بعد جبران کنیم و نتیجه خوبی را به دست آوریم.

او می گوید که حضور رابین ون پرسی یک وزنه مثبت برای تیم است و با حرکت های فوق العاده خود گلهای بسیار حیاتی را برای ما به ثمر می رساند.

یانوزاج افزود من با عقب قرار گرفتن نسبت به رابین و رونی تلاش می کنم تا آنها را در بهترین شرایط برای گلزنی قرار بدهم.

عدنان نشان داده است می تواند با سرعت و خلاقیتی که دارد می تواند تیم را به جلو هدایت کتد و مهاجمان تیم را در بهترین موقعیت گلزنی قرار دهد.

او با بازی درخشانی که انجام داده است معلوم می شود که چرا یونایتد سخت به دنبال تمدید قرارداد وی بود و قرارداد او را تا 2018 تمدید کرد.

بعد از قرارداد 5 ساله عدنان با یونایتد به نظر می رسد که او با نمایش خوب خود در این سالها می تواند شماره 7 مقدس را به خود اختصاص دهد و مانند بزرگانی بست رابسون بکهام این شماره مقدس را بر تن کند.

 

۰ Comments