جایگزین مسیر

عدنان یانیزی بهترین بازیکن کاپ جوانان فیفا شد

by | اردیبهشت , ۲۰ , ۱۳۹۲

“فیفا یوت کاپ” که هر سال برگزار می شود، کاپی است که بین تیمهای جوانان باشگاه های مختلف از سرتاسر جهان برگذار می شود. منچستر یونایتد در این کاپ امسال رتبه ی چهارم را به دست آورد، اما به هر حال عدنان یانیزی که به گفته ی سر الکس فرگوسن یکی از بهترین بازیکنان جوان موجود در تیم است، توانست جایزه ی توپ طلایی بهترین بازیکن این مسابقات را از آن خود کند.

دیوید مویز، سرمربی جدید منچستر یونایتد، همانند سر الکس فرگوسن آمار خوبی با بازیکنان جوان دارد و احتمال اینکه فصل بعد بازی های بیشتری به امسال یانیزیی و نیک پاول بدهد بسیار زیاد است. انتظار می رود دیوید مویز همانطور که وین رونی ١۶ ساله را به دنیای فوتبال معرفی کرد بتواند با آکادمی خوب منچستر یونایتد هم به خوبی کار کند و بازیکنان جوان زیادی را شکوفا کند.

پ.ن: در پست قبلی یک سری در قسمت نظرات پرسیده بودند چرا نوشتی “یانیزی” و مگر فامیل عدنان “جانوزاج” نیست…
ایشون اسم سختی دارند، سر الکس هم قبلا گفته بود من خودم نمیتونم فامیلش رو تلفظ کنم و عدنان صدا می کنم… اما به هر حال  جانوزاج به انگلیسی نوشته می شه اما یانیز ِی خونده میشه، من هم معمولا به فارسی اسمها رو اونطور که به انگلیسی تلفظ میشه می نویسم.  مثل “مویز” به جای “مویس” یا همین “یانیزی” به جای “جانوزاج”.. شیوه ی درست نوشتنش به فارسی نمی دونم چطور درسته، اما به هرحال گفتم که در جریان باشید. به هر حال بابت هر سرگیجگی ببخشید…

۰ Comments