جایگزین مسیر

عذرخواهی شینجی از طرفداران ژاپن

by | تیر , ۵ , ۱۳۹۳

شینجی کاگاوا به خاطر شکست سنگین برابر کلمبیا و ناکامی در صعود به دور بعد، از هواداران عذرخواهی کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – امیدهای زیادی وجود داشت که سامورایی ها بتوانند از گروه نه چندان دشواری که در آن قرار داشتند صعود کنند، اما در نهایت با کسب تنها یک امتیاز در قعر گروه C قرار گرفتند.

شینجی پس از اینکه در تساوی بدون گل تیمش برابر یونان روی نیمکت قرار گرفته بود، در بازی برابر کلمبیا به ترکیب اصلی بازگشت، اما نتوانست تیم مرده ی آلبرتو زاکرونی را زنده کند و آن ها را به پیروزی ای که نیاز داشتند برساند. چنان که نماینده ی آمریکای جنوبی توانست سه بار در نیمه ی دوم گلزنی کند و به پیروزی 4 بر یک دست یابد.

این وداعی زودهنگام برای اولین تجربه ی کاگاوا در جام جهانی بود. سایت باشگاه به نقل از این بازی ساز منچستریونایتد نوشت : ” می دانم که خیلی از هواداران ما را تشویق می کردند و من انتظارات آن ها را حس می کردم.

اما من به اندازه ی کافی خوب نبودم تا به چیزی دست پیدا کنم و برای مأیوس کردنشان متأسفم. این ناامیدکننده است که جام جهانی ( برای ما) حالا تمام شد. “

او در پاسخ به سؤالی راجع به دیدگاهش نسبت به آینده گفت : ” کار من ادامه دارد. ممکن است قبول کردن این وقایع زمان ببرد، اما من خودم را آماده خواهم کرد تا به راهم ادامه دهم.”

۰ Comments