جایگزین مسیر

عصبانیت ون گال از شایعات درباره انتقال والدز

by | آذر , ۲۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-والدز 32 ساله که هم اکنون با تیم اصلی منچستر یونایتد تمرین می کند ون گال با حالت عصبانیت گفت که خبرهای مربوط به والدز یک اشتباه بزرگ به حساب می آید.

لوییس ون گال با حالت عصبانیت درباره شایعات انتقال ویکتور والدز عکس العمل نشان داد و اینکه رسانه ها با صحبت هایشان والدز را لیورپولی می دانند.

والدز که پس از ترک بارسلونا بازیکن آزاد به شمار می آید از ماه اکتبر به همراه تیم اصلی منچستر یونایتد تمرین می کند و کماکان از ناحیه زانو که در ماه مارچ گریبان گیرش شد رنچ می برد.

هنوز یونایتد با داوید دخیا قراداد جدید به امضا نرسانده است و شنیده می شود والدز به جای این بازیکن در اولدترفورد به بازی گرفته خواهد شد ولی ون گال این شاییعات را مزخرف خواند.

ون گال در کنفرانس خبری اش در روز جمعه گفت:”این چیزی است که شما صحبت می کنید و نه از طرف ما و نه از طرف والدز این صحبت ها به بیرون درز نکرده است ولی همه برمی گردد به رسانه ها.”

“اما من اینجا نیستم که جوابگو رسانه ها باشم و شماب یاید صبر کنید و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد.”

زمانی که به ون گال گفته شد والدز در نزدیکی امضای قرار داد با لیورپول می باشد ون گال پاسخ داد:”باشه او به لیورپول می رود.”

“به شما پیشنهاد می کنم که این اشتباه از سوی رسانه ها می باشد و توجهی نکنید.”

“به همین دلیل من همیشه عصبانی هستم زیرا شما فقط داستان نویسی می کنید.داستانی وجود ندارد او در اینجا تمرین می کند من به او فرصت داده ام تا او را ببینم و ارزیابی کنم.”

۰ Comments