جایگزین مسیر

عقده گشایی لیورپولی ها

by | اردیبهشت , ۸ , ۱۳۹۳

لیورپولی ها که حضور در جایگاه بزرگان انها را به سر ذوق اورده است به سختی تلاش می کند تا غقده 20 ساله خود را خالی کند.

قبل از بازی با چلسی در انفیلد در مقابل درب ورزشگاه مجسمه ای از مربی اخراجی یونایتد دیوید مویس قرار گرفته بود.انها خودشان خوب می دانند اگر دیوید مویس در یونایتد بد کار نمی کرد باید باز در رده ای 7 تا 10 دست و پا بزنند به همین دلیل از او تقدیر کردند.

البته ی خشمگینی یونایتدی ها از این موضوع کار اشتباهی است چرا که از هوادان تیمی چون لیورپول بیشتر از این انتظار نمی رود.کسانی که حاضر می شوند در ورزشگاهشان تیم هایی را که  یونایتد را متوقف کرده اند تشویق کنند نمی توان بیشتر از این انتظار داشت.

11583586889950459595

دلیل ان کار دو چیز می باشد:

1.انها کسانی را ندارند تا مانند فرگوسن و مت بازبی برایشان جامهای زیادی را به ارمغان بیاند و مجبورند امیدوار باشند تا خود یونایتد به خودش ضربه بزند.

2.بیش از ربع قرن شکست و تحقیر در برابر یونایتد وتنها پیروزی در جامهایی که یونایتد خیلی بهشان اهمیت نمی داد مانند اتحادیه باعث شده است تا انها توانایی هضم قرار گرفتن در رده ی اول را ندارد.یونایتد تا توانسته است لیورپول را تحقیر کرده است و انها خوب می دانند یک فصل برای جولان وقت دارند و تا می توانند از این موقعیت لذت ببرند.

نکته جالب این است که هنوز قهرمانیشان هم مشخص نیست و باید منتظر لغزش منچستر سیتی باشد.

در صورت لغزش سیتی ما باید منتظر اضافه شدن مجسمه پلگرینی در برابر انفیلد باشیم.البته انها باید یک سری مجسمه از داوران انگلیسی و رئیس کمیته داوران درست کنند چرا که نقش عظیمی در این موقعیت لیورپول داشته اند.

 

 

۰ Comments