جایگزین مسیر

علیو ترائوره با منچستریونایتد قرارداد حرفه ای امضا کرد

by | دی , ۱۹ , ۱۳۹۶

علیو ترائوره با منچستریونایتد قرارداد حرفه ای امضا کرد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – باشگاه منچستریونایتد مفتخر است که اعلام  کند علیو ترائوره بازیکن بسیار مستعد این تیم تنها بعد از یک ماه پیوستن به آکادمی باشگاه،اولین قرارداد حرفه ای خود را به ثبت رساند.

این هافبک ۱۷ ساله در تور پیش فصل تیم در اتریش همراه با تیم تمرین کرد اما به طور رسمی در تاریخ ۳ دسامبر به آکادمی باشگاه پیوست.این بازیکن سابق پاری سن ژرمن پس از اینکه توانست مربیان خود در آکادمی را تحت تاثیر قرار دهد،امروز اولین قرارداد حرفه ای خود را ثبت نمود.آینده ی این بازیکن فرانسوی بسیار روشن به نظر میرسد.

سرمربی تیم آکادمی،نیکی بات،در صحبت با سایت رسمی باشگاه عنوان کرد:

علیو یک بازیکن به شدت با استعداد است و ما همه از اینکه میبینیم او اولین قراردادش را با باشگاه به ثبت رسانده بسیار خوشحالیم.او به طور طبیعی به زمان نیاز دارد تا خودش را با شرایط جدید وفق دهد اما چیزی که واضح است این است که او آینده ی بسیار روشنی دارد و ما مشتاق هستیم تا بازی او را در تیم زیر ۱۸ ساله ها ببینیم.

هدف باشگاه این است که به این بازیکنان جوان کمک کند تا بتوانند در سال های آینده به تیم اصلی راه یافته و پا جای پای بازیکنانی نظیر اسکات مک تومینای،جسی لینگارد،آندرس پریرا،توانزبه و مارکوس رشفورد بگذارند.

۰ Comments