جایگزین مسیر

عملکرد بازیکنان قرضی|گلزنی بارمبی و لورنس

by | اردیبهشت , ۲ , ۱۳۹۳

دو مهاجم جوان منچستریونایتد توانستند در روز دوشنبه در ترکیب باشگاهی که به طور قرضی در آن حضور دارند, موفق به گلزنی شوند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – جک بارمبی  در نقش قهرمان تیمش هارتلپول منجر به پیروزی خانگی تیمش برابر مورکامبه در لیگ دسته دوم شود. او سه دقیقه پس از اینکه در دقایق پایانی بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد, توانست برای تیمش گلزنی کند. اما تیم تام لورنس در دیدار برابر هادرسفیلد در لیگ دسته اول مغلوب شد. او توانسته بود گل تساوی بخش یئوویل را در این دیدار به ثمر برساند اما در وقت های تلف شده هادرسفیلد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

سم جانستون دروازه بان جوان یونایتد نیز در دیدار برابر میلوال انتهای جدولی با بسته نگه داشتن دروازه اش یک امتیاز حساس برای دانکستر به ارمغان آورد. سه بازیکن قرضی یونایتد در بیرمنگهام, تایلر بلاکت, کیکو ماکدا و تام تورپ در بازی برابر بلکبرن در ترکیب اصلی حضور داشتند اما آبی ها در نهایت با نتیجه 4 بر 2 مغلوب بلکبرن شدند. مصدومیت مانع از حضور مایکل کین برای بلکبرن در این دیدار شد.

جسی لینگارد نیز به برایتون کمک کرد تا همچنان در رده ای قرار بگیرند تا به بازی های حذفی راه یابند. او 88 دقیقه در تساوی 1 بر 1 مرغ های دریایی برابر بلکپول در میدان حضور داشت. نیک پاول نیز در بازی خارج از خانه تیمش برابر برنلی که به پیروزی 2 بر 0 میزبانان ختم شد به عنوان بازیکن ذخیره ویگان نتوانست به میدان برود.

اما تیم سم برن, کارلایلی یونایتد شکست بدی در برابر پترزبرو متحمل شد. آنها 4 بر 1 مغلوب تیم پترزبرویی شدند که برای صعود می جنگد. ستاره جوان یونایتد در دقیقه 75 زمانی که میزبانان 3 بر 1 در بازی پیش افتاده بودند, به زمین رفت.

۰ Comments