جایگزین مسیر

عملکرد بازیکنان قرضی | پاول ذخیره طلایی ویگان

by | دی , ۲۵ , ۱۳۹۲

دو بازیکن قرضی منچستریونایتد در شب گذشته در دور سوم جام حذفی برای تیم های خود به میدان رفتند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نیک پاول با به میدان رفتن در بازی تیمش برابر ام کا دونز در قالب منجی برای ویگان اتلتیک ظاهر شد و با دو گلی که به ثمر رساند تیمش را به مرحله بعدی جام حذفی رساند. اما رایان تونیکلیف نتوانست مانع شکست تیمش ایپسویچ تاون در برابر پرستون شود.

.

.

نیک پاولمیلتون کینیس دونز 1-3 ویگان اتلتیک

در بازی تکراری دور سوم مرحله حذفی جام حذفی ویگان اتلتیک به مصاف ام کا دونز رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسیده بود. نیک پاول در شرایطی که 30 دقیقه به پایان بازی در وقت های معمول مانده بود به میدان رفت و با ارائه بازی زیبا منجر به صعود تیمش به مرحله بعد شد. این مهاجم جوان با دو گل حساسی که به ثمر رساند باعث شد تا تیمش در مرحله بعد به مصاف کریستال پالاس برود. او به جای فریزر فایوی وارد میدان شد و تفاوت را در بازی رقم زد. او دوباره نشان داد که به اندازه کافی بازیکن خوبی است تا برای منچستریونایتد بازی کند و آینده درخشانی در انتظار او می باشد.

بازی بعدی: دانکستر راورز – لیگ دسته اول – شنبه 18 ژانویه

.

.

رایان تونیکلیف پرستون نورث اند 3-2 ایپسوویچ تاون

رایان تونیکلیف 90 دقیقه برای ایپسوویچ تاون در بازی برابر پرستون بازی کرد اما نتوانست مانع از شکست 3 بر 2 تیمش و حذف شدن از جام حذفی شود. او حضور خوبی در حملات تیم داشت و بارها دفاع پرستون را گشود اما هیچ کدام از سانترهای او با موفقیت به بازیکنان هم تیمی اش نرسید. این هافبک جوان نشان داد که می تواند در آینده شاید در جناحین پستی که در ایپسوویچ بازی می کند یا در مرکز خط هافبک پستی که در تیم زیر 21 سال منچستر بازی می کرد, برای تیم اصلی یونایتد بازی کند.

بازی بعدی: میلوال – لیگ دسته اول – شنبه 18 ژانویه

.

.

.

امروز تولد امیر 007 یکی از نویسنده های خوب این سایت هستش, تولدش را بهش تبریک میگیم و امیدواریم همیشه سلامت و موفق باشه و خبرهای موفقیت های پشت سرهم یونایتد را برامون منتشر کن

 

.

امیرجان تولدت مبارک

۰ Comments