جایگزین مسیر

عملکرد بازیکنان قرضی یونایتد در هفته گذشته

by | دی , ۴ , ۱۳۹۲

در هفته ای که گذشت ورمیل, به به و هنریکوئز, بازیکنان قرضی یونایتد در تیم های خود به میدان رفتند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مارنیک ورمیل, به به, آنجلو هنریکوئز, دیویده پتروچی و جانی ساترلند بازیکنان قرضی یونایتد در هفته گذشته برای تیم های خود به میدان رفتند.

.

مارنیک ورمیل (ان ای سی نایمیخن) – ان ای سی در عرض چند روز دو بار به مصاف گرونینگن رفت. ورمیل در هر دو بازی به طور کامل بازی کرد.

در جام حذفی, ان ای سی با حساب 1 گل برابر گرونینگن پیروز شد تا به یک چهارم نهایی برسد. او یک شوت در چارچوب داشت که دفع شد و در دقیقه 77 کارت زرد گرفت. سورن ریکس برای ای ای سی گل زد.

در بازی دوم که از چارچوب بازی های لیگ هلند برگزار شد, نتیجه متفاوتی رقم خورد. در بازی هفته آخر نیم فصل اول گرونینگن سه گل در نیمه اول بازی به ثمر رساند تا انتقام شکست از ان ای سی در جام حذفی را در عرض یک نیمه گرفته باشد. پس از گذشت 4 دقیقه از آغاز نیمه دوم گرونینگن گل چهارم را نیز وارد دروازه ان ای سی کرد. ان ای سی تنها توانست دو گل از این 4 گل را جبران کند و در ادامه بازی یک گل دیگر از گرونینگن دریافت کرد تا این بازی بالاخره با نتیجه 5-2 به سود گرونینگن به پایان رسد.

.

به به (پاچوس د فریرا) – به به در بازی تیمش برابر ریو آوه تیمی که سال گذشته به به به طور قرضی آنجا بازی می کرد, ابتدا بر روی نیمکت حضور داشت و در نیمه دوم به میدان رفت. در شرایطی که تنها 2 دقیقه از ورود او به میدان گذشته بود, به به می توانست دروازه حریف را با شوتی که زد باز کند اما ضربه او از بالای تیرک افقی دروازه ریو بیرون رفت. بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

.

آنجلو هنریکوئز (رئال زاراگوزا) – هنریکوئز 87 دقیقه برای زاراگوزا در بازی برابر مورسیا بازی کرد. بهترین فرصت گلزنی او در این بازی ضربه سری بود که دروازه بان مورسیا به آسانی مهار کرد. بازی در نهایت با نتیجه بدون گل پایان یافت تا هر دو تیم به تعطیلات نیم فصل بروند.

.

دیویده پتروچی (رویال آنتورپ) – پتروچی در بازی برابر سینت لنآرتز 90 دقیقه بازی کرد. پس از مدتی که پتروچی نمی توانست به دلیل مصدومیت و نمایش خوب گونچ در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. او با چند نمایش خوب توانست دوباره به ترکیب اصلی برگردد. گونچ با مصدومیت همسترینگ مواجه شده است, به همین دلیل پتروچی این فرصت را پیدا خواهد کرد تا دوباره در ترکیب اصلی رویال آنتورپ بازی کند.

او بازی خوب و تاثیرگذاری در این دیدار انجام داد. پس از گذشت 13 دقیقه از آغاز بازی, پتروچی یک شوت به سمت دروازه زد که دروازه بان به سختی توپ را گرفت. او می توانست روی سانتر وانستینکسته با ضربه ای والی گل اول تیمش در این بازی را بزند اما ضربه او دفع شد. چند دقیقه بعد, او دوباره نزدیک بود گل برتری تیمش را در بازی به ثمر برساند. دام توپ را به پتروچی رساند و او با ضربه ای چیپ توپ را از بالای دروازه بان عبور داد اما ضربه زیبای پتروچی به بیرون رفت.

او همچنان روی دروازه حریف فشار وارد می کرد. آنتورپ بازی را در دست داشتند اما تیم میهمان بر خلاف جریان بازی در بازی پیش افتاد. پتروچی در دقیقه 73 کارت زرد گرفت. او همچنان سخت تلاش می کرد تا آنتورپ را دوباره به بازی برگرداند, ضربه دیگر این بازیکن دوباره مهار شد. تنها دقایقی قبل از پایان بازی دروازه بان حریف دو واکنش دیگر نیز انجام داد تا در نهایت آنتورپ بازی را 1 بر 0 ببازد.

.

جانی ساترلند (بولتون واندرز – تیم زیر 21 ساله ها) – ساترلند در بازی تیم زیر 21 سال بولتون برابر تیم زیر 21 سال برنلی در جام لیگ برتر در درون دروازه بولتون قرار داشت و شاهد حذف شدن تیمش در این جام بود. گلیچریست یکی از خطرناک ترین بازیکنان برنلی در این بازی بود. او در همان دقایق ابتدایی بازی یک فرصت گلزنی از زاویه ای خوب بدست آورد که در نهایت توسط ساترلند مهار شد.

برنلی فرصت های گلزنی بیشتری داشت و جای تعجب نداشت که در دقیقه 27 در بازی پیش افتاد. هاویسون با ضربه ای نیمچه والی توپ را از ساترلند عبور داد تا گل اول برنلی در بازی را به ثمر برساند. برنلی قصد داشت در نیمه دوم برتری خود را دو برابر کند. گلیچریست با ضربه سری که بعد سانتر دامیگان زد, دروازه ساترلند را برای بار دیگر باز کرد. سپس در شرایطی که تنها 8 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود, برنلی با گل فراست با ضربه سر کار را تمام کرد. بولتون در نهایت بازی را 3 بر 0 به برنلی باخت و نتوانست به جمع 8 تیم پایانی جام لیگ برتر راه یابد.

۰ Comments