جایگزین مسیر

عملکرد تاثیرگذار پدی مک نیر در بازی اول برای شیاطین سرخ

by | مهر , ۶ , ۱۳۹۳

مصدومیت های فراوان فن خال را مجبور کرد تا پدی مک نیر را در قلب دفاع بازی دهد و این بازیکن 19 ساله به خوبی نشان داد استحقاق این فرصت را داشته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تعداد کمی از هواداران منچستریونایتد تا بازی قبلی با پدی مک نیرآشنا بودند، اما عملکرد این بازیکن ایرلندی(شمالی) در پیروزی 2-1 در مقابل وستهام نشان داد می تواند آینده روشنی را برای او متصور بود.

مصدومیت جانی ایوانز ، کریس اسمالینگ و فیل جونز ، محرومیت تایر بلکت؛ لوییز فن خال را مجبور کرد تا مدافع 19 ساله خود را در قلب خط دفاع بازی دهد با وجود عدم تجربه این حرکت ریسک بزرگی به نظر می رسید.

یک بازیکن تازه کار در پستی که تازه به آن عادت کرده بود و از هافبک به مدافع تبدیل شده؛ او هنوز در این فصل به آمادگی کامل هم نرسیده اما آمار نشان می دهد او به خوبی توانسته است عمق دفاع را جمع کند.

McNair-state-westhamمک نیر 13 توپ زدایی موفق داشت که در واقع از کل بازی های روز شنبه در لیگ برتر بیشتر بوده است؛ این در حالی است که در دقیقه 83 با ضربه سر خود در مقابل ضربه انر والنسیا از گل زنی وی جلو گیری کرد.

این بازیکن 21 ساله نیازی به رکورد ها ندارد ، در حالی که دیروز یک رقابت رو در رو را نیز واگذار کرد اما او فقط یک بازیکن جوان است و برای او این مورد بزرگی نخواهد بود ، او ستایش شخصیت های متعددی از جمله مدیر خود را در بر داشت.

لوییز فن خال به MUTV گفت:

او خیلی خوب بود.

من می توانستم عملکرد او را از قبل تصور کنم زیرا او بازیکن خیلی خوبی است ، بازیکنانی مانند او بوده اند که خوب شروع کرده اند.

من بسیار خوشحال هستم که بازی را بردیم ، او در نیمه دوم با یک ضربه سر شگفت انگیز مانع از دریافت گل دوم شد، او نیز بسیار بازی با پای خوبی دارد.

او باید منتظر فرصت های دیگر برای بازی در تیم اول باشد ، البته مک نیر باید هفته ها و شاید ماه ها صبر کند. اما نمایشی که در بازی قبل داشت نوید یک آینده درخشان برای او می دهد.

 

۰ Comments