جایگزین مسیر

عملکرد چشمگیر شینجی در دیدار دوستانه برابر هلند

by | آبان , ۲۵ , ۱۳۹۲

شینجی کاگاوا در دیدار دوستانه امروز تیم ملی ژاپن برابر هلند از ابتدای نیمه دوم وارد میدان شود و در شرایطی که سامورایی ها 2 بر 0 از حریف قدرتمند خود عقب بودند با نمایش خوب شینجی در میدان, بازی را به تساوی کشاندند.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – عملکرد شینجی کاگاوا در بازی امروز برابر هلند, یکی از بهترین بازی های این هافبک جوان ژاپنی با پیراهن تیم ملی بود, او با کمک هم تیمی های خود نتیجه 2 بر 0 را به تساوی دو بر دو تغییر دادند.

این بازیکن 24 ساله به دلیل اینکه در ناحیه پای راست خود کمی احساس ناراحتی داشت از ابتدا برای سامورایی ها به میدان نرفت اما در آغاز نیمه دوم, پس از اینکه به میدان رفت, تاثیر خود را بر روی تیم گذاشت.

پاس زیرکانه او و حرکت هوشمندانه اش به تیم ملی ژاپن کمک کرد تا نائب قهرمان جام جهانی 2010 را زیر فشار سنگینی بگذارد و در نهایت با گلزنی هوندا در دقیقه 60 برابر نارنجی پوش ها به تساوی برسند. هوندا کار تیمی زیبای بازیکنان ژاپن را به خوبی تمام کرد. پاس گل هوندا را شینجی کاگاوا با پشت پا ارسال کرد. شینجی 79 پاس در 45 دقیقه حضورش در میدان داد که تمام آنها با موفقیت به مقصد رسیدند. به عبارت دیگر صد در صد پاس های شینجی با موفقیت به مقصد رسیده است. او 11 موقعیت گل نیز خلق کرد و همانطور که گفتیم یک پاس گل نیز داد. این آمار برای بازیکنی که تنها یک نیمه در میدان بود, آمار فوق العاده ای است.

تنها کاری که اکنون کاگاوا باید بکند این است که چنین عملکردهایی را به طور مرتب با پیراهن منچستریونایتد به نمایش بگذارد. عملکرد بازیکن در زمین بازی خود گویای همه چیز است و نیازی به گفتن مطلب اضافی نیست و البته در کنار این مسئله, اعتماد به نفس در زمین بازی اهمیت فراوانی دارد.

هواداران یونایتد باید این مسئله را بپذیرند که کاگاوا با آغوشی باز رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم را می پذیرد, به جای اینکه تلاشی برای حضور در ترکیب اصلی انجام ندهد. او با چنین عملکردهایی, مطمئنا فرصت های بیشتری برای حضور در میدان پیدا خواهد کرد, چیزی که خواسته خود او نیز هست.

.

دانلود صحنه گل دوم تیم ملی ژاپن پس از کار تیمی زیبا( مدت 29 ثانیه)

دانلود با کیفیت عادی 2  مگ 

دانلود با کیفیت عالی 7 مگ

دانلود ویدیو عملکرد کاگاوا در بازی با هلند( مدت حدود 6 دقیقه)

دانلود با کیفیت عادی 22 مگ

دانلود با کیفیت عالی 80 مگ

.

با تشکر از شهاب عزیز بابت لینک ها 😡

۰ Comments