جایگزین مسیر

غول های ایتالیا در تکاپوی جذب ستاره یونایتد

by | مهر , ۲۷ , ۱۳۹۱

باشگاه اث میلان طبق گزارشات به رقیب خود یعنی تیم یوونتوس در رقابت برای جذب نانی وینگر غیر محبوب این فصل یونایتد ملحق شده است.

میلان در ابتدا و پیشتر در این هفته برای ربودن این بازیکن 25 ساله ملی پوش پرتغالی طبق گزارشاتی که اظهار کننده این بودند که این باشگاه در حال اماده سازی و پیشنهاد مبلغ 12 میلیون پوندی و زیر قیمت برای این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه است لینک شده بود.

اما قهرمان رقابتهای فصل گذشته سری A یوونتوس که در حال حاضر با شش پیروزی از هفت دیدار خود در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار دارد همچنین گمان میرود که علاقه مند به دادن فرصتی به نانی برای احیای حرفه اش در جایی خارج از الدترافورد باشد.

گمان میرود که خود این بازیکن انتقال به باشگاه یوونتوس را ترجیح دهد و مربی یونایتد سر الکس فرگوسن با توجه به اینکه او این بازیکن را از ترکیب تیمش برای بازی اخیر لیگ برتر و برد مقابل نیوکاسل کنار گذاشت سر راه او برای هر انتقالی قرار نخواهد گرفت.

اما نکته ای باز دارنده برای هر انتقال این است که شیاطین سرخ خواهان تأمین مبلغی نزدیک به 20 میلیون پوندی هستند که در سال 2007 برای بخدمت گرفتن نانی به تیم اسپورتینگ لیسبون پرداخت کردند.

۰ Comments