جایگزین مسیر

فابرگاس در لندن!!ارسنال و یا یونایتد؟

by | خرداد , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هوادارن منچستریونایتد در ایران

خبرنگار دیلی میل فاش کرد که اواخر هفته گذشته که شایعه شد ون خال کروس را نمی خواهد و هدفش فابرگاس می باشد این بازیکن اسپانیایی در لندن بوده است و در رستورانی او را دیده است.

حضور او با همسرش و ان هم به مدت دو روز نشان می دهد که برای تعطیلات نیامده است و برای انجام کاری بوده است.امدن به لندن ان هم بدون سروصدا نشان می دهد دلیل خاصی داشته است و تمامی این دلایل نشان می دهد او احتمالا راهی یونایتد و ارسنال می شود.<عکس پست مربوط به این سفر نیست>

ون خال به نظر می اید علاقه ی خاصی به ستاره 27 ساله اسپانیایی دارد و البته حق هم دارد.او می تواند در کنار ماتا تمام مشکلات یونایتد را حل و کند و دیگر با وجود بازیکنانی مثل کلورلی و فلینی هواداران یونایتد زجر نکشند.

تمامی شواهد نشان می دهد که فابرگاس از بارسلونا جدا شده است اما مقصدش مشخص نیست.با اینکه او در لندن بوده است اما تمامی خبرگزاریها شانس یونایتد را برای جذب او بیشتر می دانند.

رابین ون پرسی,دوست و همبازی سابق فابرگاس حدودا 2 ماه پیش بود اعلام کرد که فابرگاس خواهان انتقال به یونایتد است و به نظر می اید این امر محقق شده است.

خرید فابرگاس به نظر می اید منطقی ترین خرید است چرا که او سابقه بازی در انگلیس را دارد و می تواند خیلی سریع خود را با شرایط سازگار کند.

ایا شما با خرید فابرگاس موافق هستید؟

۰ Comments